در پنجمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار نمین پنج طرح عمرانی با هزینه ای نزدیک به 10 میلیارد ریال در شهرستان نمین به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ 27 August 2016
 به گزارش تابناک اردبیل به نقل از ایرنا، این طرح ها شامل طرح هادی روستای گلشن، آسفالت خیابان شهدای شهر عنبران و بوستان لاله، سلامت و مسیر پیاده روی سلامت شهر نمین می باشد.
طرح هادی روستای گلشن از توابع بخش عنبران با اجرای 2 هزار و 200 متر مربع زیرسازی و آسفالت و اجرای پل با دهانه 5.5 متر و با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال اجرا شده است.
آسفالت شهدای خیابان شهدای شهر عنبران نیز با یک کیلومتر طول و 2 میلیارد و 800 میلیون ریال اجرا و به بهره برداری رسید.
نمین در شرق اردیل واقع است.
به گزارش ایرنا همچنین در پنجمین روز از هفته دولت مراسم گرامیداشت ویژه هفته دولت و یادواره 20 شهید شش ماهه اول بخش عنبران برگزار شد.
امام جمعه نمین در این مراسم که در مسجد جامع شهر عنبران برگزار شد با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی در خدمات رسانی شاخصه عدالت را همواره رعایت کرده است افزود:همه روستاها و شهرها سنگر اسلام هستند.
حجت الاسلام یوسف زاده با بیان اینکه آبادانی دین ودنیای همگان در گرو در حفظ وحدت است گفت:وحدت باید میان مردم و مسئولین همواره موج بزند.
وی گفت:مردم سرمایه های بزرگ انقلاب و اسلام هستند و خواست شهیدان هم خدمات رسانی بهتر برای آنهاست.
امام جمعه نمین با بیان اینکه شهیدان خون خود را برای استمرار حیات اسلام و مسلمین هدیه کرده اند گفت: عزت،قدرت،امنیت و عظمت خود را مدیون شهدا هستیم.
حجت الاسلام مرادی امام جمعه عنبران هم در این مراسم گفت:شهدا پیغمبر زمان خود که همانا امام راحل است شناخته و تحت رهبریت و بیانتن داهیانه ایشان در راه اسلام و قرآن جانفشانی کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار