پلیس شهرستان سبزوار خراسان رضوی با دستگیری سارق سریالی مغازه ها پرده از 24 فقره سرقت در شهرهای سبزوار ، کیاسر، بابل، اسفراین و میامی برداشت.
کد خبر: ۲۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲ 28 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اعلام این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت از مغازه ها در سطح شهر سبزوار ‌موضوع در دستور كار تیمی از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ آزادواری افزود: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی سرقت ها با توجه به سرنخ های بجامانده و شگرد سارق تحقیقات خود را در این خصوص شروع كردند.

تیم رسیدگی كننده پرونده پس از یك سری تحقیقات میدانی با استفاده از بانك اطلاعات مجرمان سابقه دار سارق را شناسایی و تحت نظر گرفتند.

وی ادامه داد: با محرز شدن موضوع ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی سارق را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیری زیادی اموال مسروقه كشف كردند.

در بازجویی های به عمل آمده متهم در مواجهه با ادله و مستندات موجود پلیسی تا كنون به 17 فقره سرقت از مغازه های شهرستان سبزوار و هفت فقره سرقت از مغازه های شهرستان های کیاسر، بابل، اسفراین و میامی اعتراف كرد.

متهم 47ساله به نام محمد كه چندین فقره سرقت در پرونده اش به یدك می كشد در ادامه بازجویی ها به فروش اموال مسروقه به دو نفر مالخر اعتراف كرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار