نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از پیش‌بینی 180 میلیارد تومان برای چهار بانده شدن محورهای مواصلاتی سبزوار ـ اسفراین و سبزوار ـ بردسکن وبردسکن بجستان در بودجه 94 خبر داد.
کد خبر: ۲۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۳ 28 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، رمضانعلی سبحانی‌فر در حاشیه بازدید از پروژ‌ه‌های راهسازی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حجم بالای ترافیک در محورهای مواصلاتی بین شهرستان‌های سبزوار ـ اسفراین، سبزوار ـ بردسکن، سبزوار ـ بجستان و یک بانده بودن این محورهای مواصلاتی، پیگیری‌های خوبی برای اخذ مجوز و تامین اعتبارات مورد نیاز برای احداث محور دوم این جاده مواصلاتی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز ردیف 215 این پروژه از سازمان برنامه‌ریزی گرفته شد، تصریح کرد: در همین راستا اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه پیش‌بینی شده است.

سبحانی‌فر با بیان اینکه اعتبارات این پروژه در ردیف اعتبار جدول 20 دیده شده است، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته فاز نخست پروژه که شامل اجرای محور دوم سبزوار ـ اسفراین است، اجرا می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تغییر مبلمان ورودی استان نیز اظهار کرد: این پروژه پروژه در محدوده شهرستان داورزن اجرایی می‌شود که برای اجرای آن اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان اختصاص یافته است.

سبحانی‌‌فر با اشاره به اینکه در این طرح به تمام ظرفیت‌های گردشگری منطقه سبزوار و داورزن نیز توجه شده است، گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه شاهد رونق گردشگری و توسعه اقتصادی این دو شهرستان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار