مسئول گروه فرهنگی و تبلیغی منتظران ظهور تربت جام:
کارشناس و فعال فرهنگی تربت جام با توجه هفته دولت وتبیین شاخصه های"دولت انقلابی" گفت: نداشتن روحیه استکبار ستیزی در دفاع ازمظلومان وداشتن خوی اشرافی گری وحقوق نجومی شایسته دولت انقلابی نیست.
کد خبر: ۲۸۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 29 August 2016
حجت الاسلام محمد اسحاق پاروکار در گفتگو با تابناک رضوی، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد:شهیدان رجایی و باهنر به عنوان شاخص های "دولتمرد انقلابی" هستند وامروز بیشتر از هر زمان دیگر کشور جمهوری اسلامی ایران نیازمند " تفکرانقلابی" است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی براین که کشوردر یک "پیچ تاریخی" قراردارد و راه عبور از آن مستلزم " تفکرانقلابی" است تصریح کرد: مردم وبیشتر از آن ها دولتمردان نیازمند " تفکر انقلابی" هستند.

وی تأکید کرد: اگرمردم و بخصوص مسئولان دولتی ازاین مطالبه وامر خطیر ولایت فقیه غفلت نمایند دیگر راهی برای بازگشت و تصحیح خطای انجام شده نیست و جبرانش برای کشورهزینه بالایی دربرخواهد داشت.

این فعال فرهنگی درادامه به شش شاخص مهم "دولت انقلابی" اشاره کرد و گفت:اولین و مهمترین شاخصه "دولت انقلابی" آشنا بودن به آرمان ها و اهداف بنیانگذارانقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و خلف صالحشان مقام معظم رهبری و عامل بودن به این آرمان ها و اهداف مقدس است.

حجت الاسلام پاروکار دومین مولفه "دولت انقلابی" را با توجه به این فرمایش امام خمینی (ره) که «این انقلاب،انقلاب پا برهنگان است» توجه وحمایت ازمحرومین دانست وابرازداشت: دولت باید از بالاترین تا پایین ترین سطح مدیرانش به فکر محرومین و محرومیت زدایی درسطح کشور باشند.

وی ادامه داد: مسئولان دولتی وقتی می دانند در جاهای مختلف کشورمحرومیت وجود دارد نباید با حقوق نجومی و سازوبرگ اشرافی گری در زندگی و کار داشته باشند چرا که این شایسته دولت انقلابی نیست، که مسئولانش دغدغه هایی از جنس اشرافیت داشته باشند.

وی داشتن روحیه استکبار ستیزی را سومین عامل موفقیت "دولت انقلابی" دانست و اذعان کرد: از آنجا که انقلاب اسلامی ایران نماد وحاصل تقابل دو تفکر ظالم و مظلوم درجهان است نباید کاری کرد که دشمنان ازعملکرد دولت جمهوری اسلامی خوشحال باشند و باید پاسخ جانانه و دندان شکنی به استکبارجهانی داد.

مسئول گروه فرهنگی و تبلیغی منتظران ظهور تربت جام گفت: چهارمین شاخصه "دولت انقلابی" برخورد صریح، قاطع و شفاف با مخالفین نظام اسلامی، فتنه گران، مفسدان اقتصادی و کسانی که می خواهند شکاف بین مردم و دولتمردان ایجاد کنند است.

وی یاد آورشد: پنجمین ملاک "دولت انقلابی" دفاع از ملت ها و مردم مظلومان دنیا در مجامع بین المللی بخصوص مردم مظلوم ومستمدیده فلسطین، لبنان،عراق، سوریه، افغانستان،بحرین،یمن و... می باشد.

پاروکاردرپایان ازحفظ اقتدار ملی در عرصه جهانی و منطقه ای به عنوان ششمین شاخصه "دولت انقلابی"برشمرد واظهار کرد: این امر محقق نخواهد شد مگر با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تقویت سیستم دفاعی کشور، که امروز ملت و انقلاب ما به عنوان الگو و تکیه گاهی برای آزادی خواهان2 ومظلومین سراسر دنیا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار