سرپرست مرکز علمی کاربردی میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان یزد با اعلام این خبر گفت: این مرکز برای ترم مهر ماه در رشته های مختلف مقطع کاردانی و کارشناسی اقدام به جذب دانشجو نموده است.
کد خبر: ۲۸۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵ 31 August 2016
به گزارش تابناک یزد،از مهمترین شرایط و تسهیلات ویژه تحصیل در این مرکز؛ شهریه پایین و  تقسیط بندی آن  و ارائه مدرک معتبر مورد تأیید وزارت علوم است.
فاطمه دانش یزدی از پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در رشته های مدیریت گردشگری، هتلداری و طلا و جواهر و در مقطع کارشناسی هتلداری و گردشگری خبر داد.
وی در ادامه افزود: علاوه بر آموزش و تربیت نیروهای کارآمد و متخصص در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رشته های طلا و جواهر در مقطع کاردانی و رشته هتلداری در مقطع کارشناسی برای اولین بار در استان ارائه شده است و امیدواریم با توجه به سند چشم انداز سال 1400 و اهمیت گردشگری در استان یزد بتوان در تربیت نیروی ماهر گامی موثر برداشت.
خاطرنشان می سازد: علاقمندان به ثبت نام و تحصیل در رشته های فوق می توانند از سایت رسمی سازمان آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org اقدام و یا جهت مشاوره و ثبت نام حضوری به مرکز میراث فرهنگی واقع در خیابان ایرانشهر، کوچه هاشم خان، خانه تاریخی هاشم خان از ساعت 8 الی 20 مراجعه نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار