یک روز مانده به سفر حجت الاسلام روحانی رییس جمهوری اسلامی به شیراز، روزنامه های محلی این شهر روز سه شنبه عنوان نخست خود را به آخرین اخبار در باره سفر هیات دولت به استان فارس اختصاص دادند.
کد خبر: ۲۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 28 April 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا: روزنامه خبر جنوب با درج گزارشی با عنوان شیراز ، شهر شعر و شعور و شریعت فردا میزبان رییس جمهوری است وعده دیدار مردم با رییس جمهوری را در صحن مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گذاشته است .

این روزنامه همچنین نگاهی به طرح های عمرانی سفر رییس جمهوری و برنامه های دیدار دکتر روحانی در شیراز و نحوه ارتباط گیری مردم برای اعلام درخواست هایشان دارد .

عصر مردم دیگر روزنامه شیراز به نقل از استاندار فارس عنوان اول خود را انتخاب کرده و نوشته است مصوبات سفر رییس جمهوری به فارس ظرف دو سال عملیاتی می شود .

این روزنامه همچنین آگهی های صفحه نخست خود را به دعوت تشکل ها، ادارات، نهادها و مجامع مختلف از مردم برای حضور در روز سخنرانی رییس جمهوری اختصاص داد.

سبحان دیگر روزنامه شیراز نیز خبرهای سفر رییس جمهوری را برجسته ساخته و تصاویری از حجت الاسلام روحانی در نیم صفحه اول خود چاپ کرده است .

روزنامه افسانه در عنوانی با این مضمون که ورود سرمایه گذاران فارسی به شیراز آن را در راستای دیدار با رییس جمهوری عنوان کرده است .

روزنامه تماشا هم تیتر درشت اردیبهشتی بسازیم چون خرداد 92 ر در صفحه اول گذاشت و از استقبال با شکوه مردم از دکتر روحانی خبر داد .

حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه، روز چهارشنبه نهم اردیبهشت 94 و در شانزدهیمن سفر استانی کاروان تدبیر و امید، وارد استان فارس خواهد شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار