شهردار سابق منچستر خواستار شد
شهردار سابق شهر منچستر گفت: برگزاری اجلاس‌های جهانی شهرداران جاده ابریشم زمینه‌ساز گسترش ارتباط‌های بین‌المللی است.
کد خبر: ۲۹۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 05 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، فرمندمیر در حاشیه یازدهمین اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: قزوین شهر زیبایی بوده که جلوه‌های خاصی از جمله آثار خوشنویسی را به خود اختصاص می‌دهد و وجود بناهای تاریخی در آن نیز بسیار جالب و جذاب است.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم در استان قزوین افزود: در اجلاس‌های قبلی که در کشور چین برگزار شد، شرکت کرده‌ام و در یازدهمین اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم که به میزبانی استان قزوین به صورت برنامه‌ریزی شده دنبال شد، از میهمان‌های اجلاس لذت بردم.

شهردار سابق شهر منچستر ادامه داد: برنامه‌هایی که در یازدهمین اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم در استان قزوین برگزار شد، بسیار لذت‌بخش و قابل قبول بود.

فرمندمیر بیان کرد: امیدوارم برگزاری اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم برای مردم استان قزوین مناسب بوده و دستاوردهای مفیدی به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری اجلاس‌های شهرداران جاده ابریشم گفت: این اجلاس‌ها فرصت مناسبی برای گسترش و تسریع ارتباط مردم کشورها نسبت به یکدیگر و در سطح بین‌المللی است.

شهردار سابق شهر منچستر با اشاره به ظرفیت‌های استان قزوین به عنوان مقصد گردشگری عنوان کرد: این استان مکان مناسبی برای اسکان و مقصد گردشگری است، چراکه فضاهای تاریخی مناسبی را به خود اختصاص می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار