کد خبر: ۲۹۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳ 07 September 2016

به گزارش تابناک یزد،سرپرست بانک توسعه تعاون از اختصاص ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزی و ریالی برای بهره‌برداری نیروگاه برق یزد در هفته تعاون خبر داد.

حجت‌الله مهدیان در حاشیه یازدهیم جشنواره تعاونی های برتر کشور گفت: رسالت و تکلیف اجتماعی بانک توسعه تعاون، حمایت از مجموعه اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها است و این روال به طور مداوم و همیشه جریان داشته است. در هفته تعاون که با هفته بانکداری اسلامی همزمان می‌شود نیز این امر پررنگ‌تر و با شدت بیشتری همراه می‌شود.

وی درباره طرح‌ها و پروژه‌هایی که در هفته تعاون با تامین مالی بانک توسعه تعاون افتتاح می‌شود گفت: پروژه‌های زیادی با حمایت مالی بانک توسعه تعاون در این هفته به بهره‌برداری رسیده‌است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نیروگاه مجمر یزد است که فردا با حضور وزیر تعاون و معاون امور تعاون ایشان در یزد افتتاح می‌شود.

به گفته مهدیان این پروژه با سرمایه گذاری و تامین منابع ۲۴۰ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون بهره‌برداری می‌شود.

سرپرست بانک توسعه تعاون در ادامه از پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در پنج ماهه امسال خبرداد و گفت: ۷۰ درصد تسهیلات سهم بخش تعاون و ۳۰ درصد سهم بخش غیرتعاونی بوده که امیدواریم تا پایان سال به مرز ۴۰ هزار میلیارد ریال برسد.

به گفته وی بانک توسعه تعاون علی‌رغم سرمایه محدودی که دارد به عنوان تنها بانک توسعه‌ای بخش تعاون توانسته از تعاون‌گران و اتحادیه‌های تعاونی در حد بضاعت حمایت مالی داشته باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار