نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس:
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و کمبودهای منطقه اورامانات، گفت: مسؤولان بدون تبلیغ و شعار دادن برای رضای خدا و خدمت به مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۲۹۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 13 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،شهاب نادری اظهار داشت: مسؤولان استانی و دولتی با تسریع در روند اجرایی پروژه‌های عمرانی منطقه اورامانات باید در ایجاد رفاه اجتماعی و رفع معضلات مردم جوانرود و اورامانات تلاش کنند.
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی بر راه‌اندازی شبکه صدا و سیما در منطقه جوانرود تاکید کرد و با انتقاد شدید از رویکرد یک مجموعه تلویزیونی که به نحوی ضعیف در معرفی فرهنگ و آداب و رسوم مردم این منطقه پرداخته است، گفت: دیدگاه یک مجموعه تلویزیونی دیگر نیز نوعی توهین به آداب و رسوم مردم این منطقه است.
این مسؤول ایجاد دانشگاه علوم دینی برای منطقه اورامانات را ضروری توصیف و بیان کرد: مسؤولان باید نسبت به توسعه علم و دانش‌افزایی و ایجاد رشته‌های متعدد در این شهرستان همت کنند.
به گفته نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی، شهرستان جوانرود بیش از 30 سال مشکلات بازیافت زباله و نخاله را دارد و باید برای جلوگیری از شیوع بیماری و معضلات دفن پسماندهای مراکز درمانی این شهرستان چاره‌ای اندیشیده شود و مسؤولان بدون تبلیغ و شعار دادن در این استان ولایت‌مدار برای رضای خدا و خدمت به جامعه تلاش کنند.
نادری به تاکیدات مقام معظم رهبری و تسریع در اجرایی شدن شعار انتخابی سال‌جاری اشاره کرد و متذکر شد: برای رفع مشکل بیکاری جوانان این منطقه در درجه نخست باید مشکلات بازارچه شهرستان جوانرود رفع شود و مسؤولان در راستای ساماندهی این مرکز اقتصادی و تجاری تلاش کنند.
وی با اشاره به عملکرد ضعیف گازرسانی به روستاهای شهرستان جوانرود طی سال‌ها‌ی اخیر، افزود: این موضوع بیان‌گر ضعف اجرایی از سوی نهادهای مربوطه و غفلت نسبت به این منطقه است.
این مسؤول خاطرنشان کرد: انتظارات بسیاری در خصوص عملکرد استاندار کرمانشاه دارم و وی در سفر رئیس‌جمهور به استان به قطب گردشگری کرمانشاه اشاره داشت، در حالی‌که عملا اقدامی نشده و نباید انتظار توسعه در این بخش را داشته باشیم.
وی به بهره‌برداری 90 درصدی از پروژه مسکن مهر از سوی دولت در استان و بسته شدن پرونده آن طی سال‌جاری اشاره کرد و گفت: مدیران و کارگزاران دستگاه‌های اجرایی باید حتما از مناطق روستایی استان بازدید کنند و از نزدیک با مطالبات مردم آشنا شده و در رفع مشکلات حاشیه‌نشینی تلاش کنند.
نادری توسعه روستایی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در مورد شهرک صنعتی جوانرود و اورامانات نیاز به رسیدگی بیشتر از سوی دولت و مسؤولان استانی است و متاسفانه این پروژه تاکنون حدود 3 درصد پیشرفت فیزیکی در پاوه داشته و در سایر شهرک‌ها نیز فعالیتی ندارد.
وی راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی اورامانات را در رفع آمار بیکاری جوانان این منطقه موثر دانست و با تاکید بر رفع مشکلات ایستگاه پمپاژ سفید برگ این شهرستان، افزود: با رسیدگی و رفع مشکل سدهای اورامانات باید موضوع مدیریت بحران آب و مخازن آبی این منطقه حل شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار