مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد اهم برنامه های بزرگداشت دهه ولایت و امامت در این استان را اعلام کرد و گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت 35 برنامه شاخص در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲ 14 September 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی برگزاری جشن های مردمی در سطح مساجد، تکایا و پارک های استان، برگزاری سه کارگاه آموزشی غدیرشناسی، اطعام 30 هزار نفر و برگزاری 18 جلسه گفتمان دینی را از برنامه های این دهه عنوان کرد.
وی اعزام 120 مبلغ و مبلغه به مناطق مخنلف استان ، برگزاری 15 مسابقه فرهنگی و کتابخوانی، برگزاری مراسم تکریم سادات، بازسازی واقعه غدیر و قرائت زیارت جامعه کبیره را از دیگر برنامه های این دهه ذکر کرد.
حسینی کوهستانی خاطر نشان کرد: برپایی 110 ایستگاه صلواتی غدیر، برگزاری 10 نشست تخصصی غدیرشناسی و پاسخ به شبهات، اجرای 12 برنامه فرهنگی در فضازی مجازی و برنامه های مختلف در سطح رسانه ها نیز در این دهه اجرا می شود.
وی برگزاری مسابقه بزرگ خطبه غدیر، اهدای نهج البلاغه و اقلام فرهنگی غدیریه، برگزاری کاروان نمادین پیاده روی غدیر، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی ونقاشی، عیادت از بیماران ، برگزاری 10 محفل انس با قرآن و مراسم نماز عیدغدیر را از دیگر برنامه های دهه امامت و لایت استان یزد برشمرد.
همچنین برگزاری جشن در کانون مساجد، برگزاری مسابقه نهج البلاغه با حضور دانش آموزان، اهداف لوح فشرده غدیر به نونهالان، برگزاری نمایشگاه های کتاب، مراسم پرده خوانی غدیر، جشن ولایت علوی در امامزادگان و ارسال 20 سری جهیزیه برای نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد از دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت اعلام شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار