وزیرآموزش و پرورش:
وزیر آموزش و پرورش گفت: ترویج دیدگاه های شهید مطهری که سالروز شهادت او، به نام روز معلم انتخاب شده در آموزش و پرورش اجرایی وعملیاتی شده است .
کد خبر: ۲۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 30 April 2015
به گزارش تابناک یزد،وزیر آموزش و پرورش بااشاره به این جمله از حضرت امام خمینی «ره» خطاب به شاه مخلوع که « اداره آموزش و پرورش را به ما بدهید تا باعث تحول در نظام شود »، گفت : آموزش و پرورش موتور محرکه تحول هر نظامی است.

علی اصغر فانی در مراسم تجدید میثاق مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش ،‌ معلمان گرانقدر و تشکل های دانش آموزی با آرمان های والای امام خمینی «ره» که در مرقد مطهر آن امام خمینی (ره) برگزار شد ، با تبریک فرا رسیدن میلاد امیرالمومنین (ع) و آغاز هفته  بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: آموزش و پرورش رسالت بزرگ انتقال ایده ها ، رهنمودها و فرامین امام خمینی (ره ) و مقام معظم  رهبری به دانش آموزان را برعهده دارد .

وی تصریح کرد: انتقال فرهنگ از نسل گذشته به نسل آینده نیزیکی دیگر از کارکردهای آموزش و پرورش است  و آموزش و پرورش دولت یازدهم تلاش می کند که بتواند این وظیفه سنگین را به نحو احسن انجام دهد .

وزیر آموزش و پرورش  افزود: ترویج دیدگاه های شهید مطهری که سالروز شهادت او، به نام روز معلم انتخاب شده در آموزش و پرورش اجرایی وعملیاتی شده است .

وی وظیفه  معلمی را همانند انبیاء روشنگری و هدایت خواند و تصریح کرد : انسان ها به صورت امانتی ازجانب خدا در اختیار معلمان قرار دارند که هدایتگر جامعه  به سمت رستگاری و سعادت هستند  .   

وزیر آموزش و پرورش بااشاره به این جمله از حضرت امام خمینی «ره» خطاب به شاه مخلوع که « اداره آموزش و پرورش را به ما بدهید تا باعث تحول در نظام شود »، گفت : آموزش و پرورش موتور محرکه  تحول هر نظامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار