دفتر صادرات خوشه فرآوری محصلات انگور تاکستان همزمان با اختتامیه نمایشگاه بین المللی موادغذایی در مسکو با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین راه اندازی شد.
کد خبر: ۲۹۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور در مراسم گشایش این دفتر گفت: پس از اختتامییه نمایشگاه world food مسکو، دفتر کنسرسیوم صادرات خوشه فرآوری محصولات انگور قزوین با عنوان تجاری تکوین با هدف حمایت و مشارکت تمام اعضای خوشه فرآوری این محصول جهت حضور پرتوان در بازارهای خارجی، به ویژه روسیه، حذف واسطه ها و بهره مندی از سرمایه اجتماعی اعضای کنسرسیوم به طور جدی و با همدلی راه اندازی شد.
وی با اشاره به فعالیت 60 واحد صنعتی در حوزه تولید محصولات فرآوری انگور در استان قزوین، افزود: افزایش تولید این محصول و گسترش صادرات کشمش نقش مهمی در رشد اشتغال و اقتصاد استان ایفا کرده و در همین راستا خوشه صنعتی انگور نیز به عنوان یکی از خوشه های اولویت دار انتخاب و در حال ساماندهی است.
این مسئول یادآور شد: مسئولیت تشکیل و ساماندهی خوشه های صنعتی با هدف حمایت از صنایع کوچک و متوسط و کمک به بازاریابی و تقویت صادرات محصولات تولیدی آنها با شرکت شهرک های صنعتی است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین ادامه داد: با توجه به فرصت بازار روسیه برای صادرات انگور و محصولات فرآوری شده انگور، به ویژه کشمش این دفتر می تواند برای بازاریابی، انجام فرآیند فروش و عقد قراردادهای تجاری کمک زیادی کند و حضور محصولات اعضای کنسرسیوم در محل انبار باعث می شود طرف های روسی با اطمینان بیشتر نسبت به خرید اقدام کنند.
بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت غذایی مسکو هفته گذشته با حضور 1500 شرکت از کشورهای مختلف برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار