مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از افتتاح دفتر کنسرسیوم صادراتی تکوین قزوین در مسکو خبر داد.
کد خبر: ۲۹۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حمیدرضا خانپور امروز گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از افتتاح دفتر کنسرسیوم صادراتی تکوین قزوین در مسکو خبر داد و اظهار داشت: پس از اختتامیه نمایشگاه world food مسکو، دفتر کنسرسیوم صادراتی تکوین با هدف حمایت و مشارکت تمام اعضای خوشه فرآوری انگور قزوین برای حضور پرتوان در بازارهای خارجی به ویژه روسیه، حذف واسطه‌ها و بهره‌گیری از سرمایه  اجتماعی اعضاء کنسرسیوم با جدیت و همدلی راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به فعالیت 60 واحد صنعتی در حوزه تولید محصولات فرآوری انگور در استان قزوین گفت: در حال حاضر انگور یکی از اولویت‌ها و ظرفیت‌های مهم استان است که ظرفیت بالایی نیز در افزایش تولید و توسعه اشتغال و تولید ثروت در این استان دارد و براساس معیارهای تعیین شده، خوشه صنعتی فرآوری محصولات انگور به عنوان خوشه اولویت‌دار انتخاب شده و در حال توسعه است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به فرصت بازار روسیه برای صادرات انگور و محصولات فرآوری شده انگور به ویژه کشمش این دفتر می‌تواند برای بازاریابی انجام فرآیند فروش و عقد قراردادهای تجاری کمک شایانی کند چراکه حضور محصولات اعضا کنسرسیوم در محل انبار موجب می‌شود طرف‌های روسی با اطمینان بیشتر نسبت به خرید اقدام کنند.

خانپور بیان کرد: همزمان با نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی در شهر مسکو روسیه دفتر کنسرسیوم صادراتی تکوین با حضور مقامات ارشد سازمان توسعه تجارت ایران، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و 5 عضو خوشه صنعتی فرآوری انگور قزوین گشایش یافت.

گفتنی است، حضور فعال با تعداد بیشتری از اعضای خوشه فرآوری انگور در نمایشگاه زمستانی صنایع غذایی مسکو از جمله مواردی بود که حمیدرضا  خانپور به آن اشاره کرده و این حضور به صورت یک پاویون مستقل از استان قزوین در نمایشگاه مذکور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار