مجتبی منتظری ، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند:
مطابق آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند ها مصوب هیات وزیران ؛ کلیه رانندگان خودروهای سنگین فعال در حوزه خدمات پسماند ملزم به دریافت مجوز فعالیت و یا تمدید مجوزهای قبلی خود می باشند .
کد خبر: ۲۹۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 18 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مهندس مجتبی منتظری ، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با بیان خبر فوق افزود: کلیه کامیون داران ، کمپرسی داران ، رانندگان ماشین آلات حفار اعم از بیل مکانیکی ، لودر، بابکت و ... مشمول این طرح بوده و باید در بازه زمانی معین شده یعنی اول تا پانزدهم مهرماه با مراجعه به ستاد تخلفات ساختمانی و عمرانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین واقع در بلوار شهید بهشتی ، جنب زمین ورزشی شقایق مراجعه و نسبت به تمدید ویا دریافت مجوزهای یاد شده اقدام نمایند .
وی گفت :درصورت عدم مراجعه این دسته از رانندگان جهت اخذ مجوز یا تمدید آن ،این سازمان از فعالیت افراد خاطی جلوگیری و جهت تعیین تکلیف به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد .
منتظری با اشاره به این که این دسته افراد با رای مقام محترم قضایی ملزم به پرداخت جزای نقدی خواهند شد ، تصریح کرد: با توجه به این ماده قانونی شخص متخلف به حکم مراجع قضایی به جزای نقدی در بار اول برای پسماندهای عادی از 500هزار ریال تا یکصد میلیون ریال و برای سایر پسماندها از دو میلیون ریال تا یکصد میلیون ریال و در صورت تکرار ، هربار به دو برابر مجازات قبلی در این ماده محکوم می شوند .
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین درخصوص حمل کنندگان پسماندهای پزشکی موضوع ماده 13قانون نیز افزود: متخلفین از حکم ماده 13 نیز به جزای نقدی از دو میلیون ریال تا یکصد میلیون ریال و در صورت تکرار به دو برابر حداکثر محازات و در صورت تکرار مجدد هر بار به دو برابر مجازات قبل محکوم می شوند .
خاطر نشان می سازد عوامل اجرایی این سازمان مستقر در ستاد تخلفات ساختمانی و عمرانی از ساعت 8  صبح تا 14آماده ارائه مشاوره ، تمدید مجوزهای قبلی و یا صدور مجوزجدید می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار