مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت: در آغازین روز از هفته معلم همایش پیاده روی خانوادگی با حضور دو هزار نفر از فرهنگیان و خانواده‌هایشان در خورموج برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 02 May 2015
تابناک بوشهر: احمد طیبیان صبح شنبه در حاشیه برگزاری این همایش در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امیر المومنین علی علیه السلام و هفته معلم اظهار داشت: در هفته معلم برنامه های خوبی در سطح شهرستان تدارک دیده شده است و تدابیر لازم نیز اتخاذ شده است.

وی افزود: یکی از برنامه های که در این هفته تدارک دیده شده بود همایش پیاده روی خانوادگی بوده که امروز صبح و در آغازین روز از هفته معلم با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی برگزار شد.

طیبیان با بیان اینکه این  پیاده روی از اداره آموزش و پرورش شروع و تا پارک ولیعصرپایان یافت، بیان کرد: در این همایش بیش دو هزار فرهنگی با خانواده هایشان حضور داشتند که  در پایان به ۵۰ نفر به قید قرعه جوایزی از قبیل کمک هزینه به سفر کربلا معلی، مشهد مقدس، دوچرخه و وسایل ورزشی اهدا شد.

وی با تقدیر از حمایت های فرماندار دشتی تصریح کرد: در هفته معلم امسال بیش از ۲۵ برنامه برگزار خواهد شد که مهمترین آنها تجلیل از تمامی معلمان شهرستان است که در روز چهارشنبه همین هفته در مصلی بزرگ امام خامنه ای برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار