فرمانده انتظامی خراسان روی گفت: در نیمه نخست امسال میزان مقابله با اراذل و اوباش نسبت به سال گذشته رشد ۷ درصدی داشته و در همین زمان ۸۲ طرح برای مبارزه با سرقت اجرا شده است.
کد خبر: ۳۰۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 01 October 2016
به گزارش تابناک رضوی، سردار بهمن امیری‌مقدم ظهر امروز در مراسم هفته نیروی انتظامی که در مرکز پلیس مشهدمقدس برگزار شد،‌ اظهار داشت: پلیس خراسان رضوی با توجه به تخصصی بودن و حضور به موقع در فضای تولید و تبادل اطلاعات و همچنین پیشگیری در تمام کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: همچنین رتبه‌های کسب شده توسط نیروی انتظامی خراسان رضوی در مسائل مختلف از جمله فضای مجازی و سایبر، سرقت و مجرمان دیگر نیز مطلوب شده به طوریکه در نیمه نخست امسال میزان مقابله با اراذل و اوباش نسبت به سال گذشته رشد 7 درصدی داشته و در همین زمان 82 طرح برای مبارزه با سرقت اجرا شده است.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال جرائم سایبری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 80 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: با افزایش فعالیت‌هایی که در این حوزه انجام می‌شود میزان کشف این دسته از جرائم افزایش 105 درصدی داشته است.

سردار امیری‌مقدم با اشاره به ورود میلیونی زائران به مشهدمقدس در طول سال، اظهار داشت: با این حال میزان تلفات حمل و نقلی در خراسان‌رضوی در نیمه نخست امسال 25 درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته کاهش داشته است. همچنین ‌با اینکه تعداد واحدهای صنفی در مشهد بیش از 120 هزار واحد است اما بخش عمده‌ای از آنها ساماندهی شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار