مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان:
مدیر عامل شرکت آبفا گلستان گفت: با توجه به شرایط بحران آبی ، شهروندان استان گلستان تابستان سالجاری را بدون مشکل آب شرب سپری کردند.
کد خبر: ۳۰۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 01 October 2016
مدیر عامل شرکت آبفا گلستان گفت: با توجه به شرایط بحران آبی ، شهروندان استان گلستان تابستان سالجاری را بدون مشکل آب شرب سپری کردند.
 مهندس هادی رحمتی در شورای اداری آبفای استان با اشاره برنامه ها و اقدامات تامین آب شرب برای ایام عید 96 افزود: اگر شرایط درست مدیریت شود می توانیم ایام نوروز سال آینده را بدون مشکل آب پشت سر بگذاریم و برای مردم استان خدمات خوبی ارائه نمائیم.

شهروندان گلستانی تابستان 95 را بدون مشکل آب سپری کردند

وی با اشاره به اینکه  زمان کوتاهی تا شب عید باقیست خاطر نشان کرد  با توجه به نیاز آبی نوروز 95 به دنبال آن هستیم با برنامه ریزی صحیح و مدون نقاط بحرانی شناسایی و عملیات مهندسی مجدد و بازنگری تاسیسات در الویت برنامه ها قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آبفای گلستان با بیان این مطلب که ظرفیت های خوبی در بخش درآمدهای جاری شرکت بوجود آمده خاطرنشان کرد: درآمدهای شرکت نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته که لازم است مدیران با جدیت بیشتر هزینه های جاری را کنترل نموده و با یک برنامه ریزی دقیق و هدف گذاری  به افزایش ظرفیت درآمدی شرکت در آینده تلاش کنند.

مهندس محمد هادی رحمتی افزود با توجه به افزایش مصرف آب شرب از سوی بعضی از مشترکین و عدم رعایت الگوی مصرف ، پیگیری ها در جهت  نصب کنتور های هوشمند در اقطار 2 اینچ و بالاتر در دستور کار همکاران این شرکت قرار گرفت که خوشبختانه  طی مدت کوتاه این کنتورها به صورت پایلوت در شهر گرگان در بیمارستان 5 آذر گرگان و هلال احمر نصب شده است.

 وی به بیان بخشی ازمزایای این کنتورها اشاره کرد و خاطرنشان کرد قرائت و برنامه ریزی از راه دور ،تحلیل اطلاعات مصرف مشترکان و کیفیت شبکه ،مدیریت مصرف مشترکان ،قطع و وصل مشترک از راه دور به صورت واحد یا گروهی  و جلوگیری از خطای انسانی در قرائت کنتور را میتوان از اهدف مهم این کنتورها برشمرد.

مدیرعامل شرکت آبفا گلستان  تصریح کرد با روند نصب کنتورهای مذکور و با توجه به اینکه انشعابات غیر خانگی با اقطار 2 اینچ و بالاتر دارای مصارف زیاد می باشند در مواقع بحران کمبود آب شهر می توان از طریق قطع آب این گونه مشترکین بخش هایی از کمبود را جبران نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار