مسابقات لیگ فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم با صدرنشینی تیم‌های جوانان آبادگران و پناه‌آفرین هفته پنجم مرحله گروهی خود را پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۳۰۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱ 02 October 2016
به گزارش تابناک قم، پرونده دیدارهای هفته پنجم لیگ فوتبال نوجوانان قم در حالی بسته شد که تنها دو هفته از بازی‌های گروه نخست و یک هفته از مسابقات تیم‌های حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های استان قم باقی مانده تا تکلیف صعود کنند‌ه‌ها به مرحله نهایی مشخص شود.

از جمع 15 تیم حاضر در رقابت‌های فصل 1395 لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های استان قم در گروه نخست هشت تیم با یکدیگر مسابقه می‌دهند و در گروه دوم نیز هفت تیم برابر هم صف‌آریی می‌کنند تا از جمع آنها مجموعا 6 تیم مجوز حضور در مرحله نهایی را به دست بیاورد.

دیدارهای هفته پنجم در شرایطی به پایان رسید که مهمترین مسابقه در گروه دوم برگزار شد و در آن تیم‌های جوانان پناه‌آفرین و صبای قم به مصاف یکدیگر رفتند که بازی آنها تا دقیقه 73 با حساب سه بر صفر به نفع پناه‌آفرین در جریان بود که به دلیل درگیری بازیکنان دو تیم نیمه تمام ماند.

تیم جوانان صبای قم در اقدامی غیر حرفه‌ای بعد از پایان درگیری‌ها حاضر به ادامه مسابقه نشد تا تیم داوری این دیدار تصمیم به نیمه تمام ماندن آن بگیرد و بدین‌ترتیب کمیته مسابقات هیات فوتبال استان قم نیز نتیجه نهایی این دیدار را همان سه بر صفر به نفع پناه‌آفرین اعلام کند و بازیکنان خاطی به کمیته انضباطی بروند.

در دیگر دیدارهای هفته پنجم مسابقات لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های قم، تیم‌ فوتبال افشین که با کسب 6 امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی گروه نخست جای گرفته بود در دیداری حساس برابر تیم رده هفتم جدول یعنی سفیر قرار گرفت، در حالی که سفیر سه امتیازی بود و مصاف آنها چهار گل داشت اما در پایان تساوی دو بر دو رقم خورد.

دومین مسابقه از گروه نخست بین تیم‌های اتحاد و پیمان برگزار شد، در شرایطی که پیمان در بین هشت تیم حاضر در این گروه با کسب هفت امتیاز رتبه سوم را در اختیار داشت و تیم فوتبال جوانان اتحاد از چهار مسابقه قبلی 6 امتیاز گرفته و در تعقیب رقیب خود چهارم بود و در پایان این مسابقه دو تیم بدون گل مساوی شده و امتیازات را تقسیم کردند.

سومین مسابقه گروه نخست مقدماتی فصل جاری لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های استان قم بین تیم‌های هنگ و سهیل برگزار شد در حالی که هنگ با کسب 9 امتیاز در تعقیب سیاه‌جامگان صدرنشین رتبه دوم را در اختیار داشت و سهیل با چهار امتیاز ششمین تیم جدول بود.

دو تیم سهیل و هنگ جذاب‌ترین و پرگل‌ترین بازی هفته پنجم لیگ فوتبال جوانان قم را برگزار کردند، دیداری که در آن هشت بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و در نهایت تیم هنگ با نتیجه جالب توجه 6 بر دو به برتری رسید و سه امتیاز با ارزش این دیدار را از آن خود کرد.

چهارمین و آخرین بازی گروه نخست در هفته پنجم رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های قم بین تیم‌های آبادگران و آرمان به انجام رسید، آبادگران از چهار بازی خود چهار پیروزی و 12 امتیاز داشت و صدرنشین بود اما آرمان بر عکس حریف خود نتیجه گرفته و با چهار باخت رده هشتم و آخر جدول را در اختیار داشت.

همانگونه که پیش‌بینی می‌شد در این دیدار تیم صدرنشین آبادگران با سه گل به برتری رسید تا با کسب پنجمین برد متوالی خود در این فصل به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی گروه نخست مسابقات لیگ فوتبال رده سنی جوانان قهرمانی باشگاه‌های استان قم قرار بگیرد.

در گروه دوم مقدماتی نیز این هفته سه مسابقه برنامه‌ریزی شده بود که نخستین بازی بین صبا و پناه‌آفرین نیمه تمام ماند و در دیگر دیدارها، طبق برنامه تیم پیام که با کسب سه امتیاز در مکان ششم جدول جای داشت این هفته با تیم سفید زاگرس آخرین تیم جدول که دو امتیازی بود، مسابقه داد و دو بر یک به برتری رسید.

تیم فوتبال جوانان عقاب پردیسان که با کسب چهار امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار داشت این هفته با تیم سیاه‌جامگان مسابقه داد در حالی که سیاه‌جامگان نیز دقیقا هم‌امتیاز با عقاب پردیسان بود و مصاف دو تیم با یک گل به سود سیاه‌جامگان تمام شد تا این تیم به موقعیت خود در جدول سروسامان بدهد.

تا پایان هفته پنجم در جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های استان قم، آبادگران با 15 امتیاز، هنگ با 12 امتیاز، پیمان با هشت امتیاز، پیمان با هشت امتیاز، اتحاد و افشین با هفت امتیاز، سفیر و سهیل با چهار امتیاز و آرمان بدون امتیاز رده‌های اول تا هشتم را در اختیار دارند.

در گروه دوم لیگ فوتبال جوانان قهرمانی باشگاه‌های استان قم نیز پناه‌آفرین با 11 امتیاز، صبای قم و سیاه‌جامگان با هفت امتیاز، پیام با 6 امتیاز، عقاب پردیسان، و هما با چهار امتیاز و سفید زاگرس با دو امتیاز در رده‌های اول تا هفتم ایستاده‌اند تا بازی‌های در هفته‌های پایانی حساس‌تر شود

فصل 1395 لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های استان قم در گروه نخست با رقابت تیم‌های افشین، سهیل، آبادگران، سفیر، آرمان، هنگ، اتحاد و در گروه دوم با مصفا تیم‌های جوانان سفید زاگرس، پناه آفرین، هما، صبا، پیام، سیاه جامگان و عقاب پردیسان برگزار می‌شود و از هر گروه سه تیم به مرحله راه می‌یابند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار