مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی از همکاری 500 دانش‌آموز همیار پلیس در ترافیک این استان خبر داد و گفت: برای برقراری امنیت در مدرسه و محله، می‌توان از توانایی دانش‌آموزان باانگیزه بهره برد.
کد خبر: ۳۰۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 05 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، علیرضا کاظمی صبح امروز در آیین قرائت پیام مهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دبیرستان دخترانه نجمه اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که پیام پرمهر و پر عاطفه دلاور مردان نیروی انتظامی امروز از طریق دانش‌آموزان به جامعه منتقل می‌شود.

وی احساس امنیت و آرامش حاکم بر جامعه را مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برشمرد و بیان کرد: نظم و قانونمندی زیربنای هر جامعه است و شعار امسال نیروی انتظامی مبنی بر «همه باهم برای امنیت و آرامش» نشان‌دهنده ضرورت همکاری همه مردم و دستگاه‌ها با نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش  پایدار است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی افزود: آموزش‌وپرورش بیشترین نقش را در حفظ امنیت در کنار نیروی انتظامی ایفا می‌کند و برای ارتقای امنیت فرهنگی و همکاری نزدیک و مؤثر با نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد.

کاظمی از همکاری 500 دانش‌آموز همیار پلیس در ترافیک این استان خبر داد و گفت: برای برقراری امنیت در مدرسه و محله، می‌توان از توانایی دانش‌آموزان باانگیزه بهره برد.

وی بیان کرد: خوشحال هستم که امروز شاهد نام‌گذاری نمادین این دبیرستان دخترانه با عنوان شهدای انتظامی هستیم و امیدوارم دانش‌آموزان این مدرسه با توسل به نام شهدا بتوانند در آینده درجات عالی را کسب کنند.

در ادامه این مراسم مدیر آموزش‌وپرورش منطقه تبادلان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: شهدای نیروی انتظامی برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در جامعه از جان خود گذشتند و امروز ما در کشور احساس امنیت و آرامش می‌کنیم.

علی ابری افزود: آموزش‌وپرورش منطقه تبادکان می‌تواند به‌عنوان دبیرخانه فرهنگی نیروی انتظامی در بخش تعلیم و تربیت ثبت شود تا آموزش‌وپرورش نیز همراه نیروی انتظامی در تقویت ارزش‌های جامعه و توجه به مسائل پیشگیری از جرم فعالیت کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار