رئیس جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه داشتن مواد غذایی دامی سالم حق مردم جامعه است، افزود: مردم دغدغه سلامت محصولات غذایی دارند.
کد خبر: ۳۰۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 05 October 2016
تابناک فارس به نقل از مهر: محمد مهدی قاسمی ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز دامپزشک گفت: با توجه به شرایط امروز جامعه، مردم ما دغدغه سلامت محصولات مورد استفاده را دارند و باید راهکارهایی را مسئولان برای کم کردن این دغدغه داشته باشند و قسمت اعظم این راهکارها را می توان پیشگیری، رعایت شرایط بهداشتی در عرصه دامپروری ها و شیوه نگهداری دامها ذکر کرد تا بتوانیم با کمترین هزینه جامعه ای سالمتر داشته باشیم و به سمت تولید محصولات ارگانیک حرکت کنیم.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی، بحث بومی گرایی و صادرات نیازمند محکم کردن پایه های صادرات است و محصولاتی تولید کنیم که امکان صادرات را داشته باشد. این هدف دو منظوره است هم غذای مردم غذای سالمی خواهد بود و هم برای محصولاتمان بازار پیدا خواهیم کرد.

قاسمی تاکید کرد: با توجه به بیماریهای مختلف موجود و گسترش جوامع شهری و رعایت بهداشت توسط مردم، اهمیت بیشتر وجود دامپزشک و عملکرد آنها پررنگتر می شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان فارس تشریح کرد: با توجه به هدف  اقتصادی حال حاضر کشور مبنی بر  تولید محصول صادراتی، باید رویکردمان را تغییر داده که بتوانیم تولیدات صادراتی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار