کد خبر: ۳۰۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 08 October 2016
به گزارش تابناک یزد،با ایجاد نخستین پرواز اختصاصی یزد، هفته ای ۴۰ پرواز به پروازهای فرودگاه شهید صدوقی یزد اضافه می‌شود.
خستین پرواز اختصاصی استان یزد با هواپیمایی آتا در فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد به زمین نشست و مورد استقبال مسؤولان قرار گرفت.

محمدرضا رضایی‌نژاد، مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان در آیین گشایش پروازهای آتا استان یزد اظهار داشت: خط هوایی آتا، یزد را مرکز تجاری کشور و اقتصاد استان را متحول خواهد کرد.

وی افزود: هدف ما از راه‌اندازی این پرواز خدمت به مردم و دسترسی آسان‌تر تجار و بازرگانان به بازار یزد است و امید داریم رونق بیشتری در اقتصاد استان حاصل شود.

رضایی‌نژاد، ارائه سرویس مطلوب را حق مردم یزد دانست و ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک پروازهای بیشتری از مبدا یزد انجام گیرد.

محمدرضا نقصان محمدی، مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: استان یزد از لحاظ موقعیت جغرافیایی پربارترین ترافیک ریلی و جاده‌ای کشور را به خود اختصاص داده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با ارتقای خدمات فرودگاهی در یزد ارتباطات و جایگاه‌های گردشگری استان بیش از گذشته ارتقا یابد.

معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی آتا نیز در این مراسم ضمن ابراز خشنودی از اضافه شدن استان یزد به شهرهایی که آتا از آنجا پرواز مبدا دارد، گفت: میزان تردد زمینی و ریلی استان یزد نشان ظرفیت بالای این استان است و یزد به دلیل ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری پتانسیل پروازهای بیشتری را دارد که امیدواریم تعداد هواپیماهای اختصاص یافته به یزد بیشتر شود.

موسوی افزود: طبق توافق صورت گرفته مقرر است به فاصله زمانی هر دو ساعت یک بار هواپیمای آتا از مبدا یزد یا به مقصد یزد پرواز انجام دهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار