با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و جمعی از مسئولان استان، نمایشگاه فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات روز شنبه در محل این ستاد برپا شد.
کد خبر: ۳۰۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 08 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در آیین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به استقبال و مشارکت مردم ایلام در بازسازی حرم های مطهر ائمه اطهار(ع) گفت: اقشار مختلف مردم از بدو تاسیس ستاد بازسازی عتبات عالیات همواره ارادت خود را به ساحت مقدس اهل بیت(ع) به نمایش گذاشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی افزود: کمک ها و نذورات مردم استان برای ساخت درب های حرم مطهر حضرت ابوالفضل(ع) در سال های گذشته بسیار چشمگیر بود و در سال جاری نیز شاهد اهدای نذورات جهت ساخت بخشی از صحن عقیله بنی هاشم در کربلای معلی هستیم که به مردم ایلام واگذار شده است.

وی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات تاثیر بسزایی در زمینه تبلیغ و ترویج فرهنگ جمع آوری نذورات و کمک های مردمی به این ستاد برای انجام رسالت مقدس خود دارد.

حجت الاسلام لطفی از رسانه ها بویژه صدا و سیما خواست تا با انعکاس فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات، زمینه لازم برای مشارکت های مردمی و جمع آوری نذورات فراهم کنند.

وی همچنین به آغاز عملیات ساخت زائرسرای ایلامی ها در مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: کلنگ احداث این مجموعه در شهر مشهد مقدس با هدف کمک به اسکان نیازمندان و زائران ایلامی به زمین زده شد که انتظار می رود مردم در این خصوص نیز کمک و همیاری لازم را داشته باشند.

تصاویری از اقدام ها و دستاوردهای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام در خصوص بازسازی حرم های شریفین در کربلا معلی در این نمایشگاه هفت روزه به نمایش گذاشته شده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار