مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: برای اتمام پروژه‌های آبرسانی در سبزوار نیازمند 85 میلیارد تومان اعتبار هستیم.
کد خبر: ۳۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹ 05 May 2015
محمدرضا آغشته در حاشیه بازدید از پروژه‌های آبرسانی سبزوار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون بیش از 420 کیلومتر خط انتقال شبکه فاضلاب در سطح شهرستان اجرا شده است، اظهار داشت: سهم شهرستان از اجرای شبکه آب و فاضلاب 500 کیلومتر بوده که از این میزان 80 کیلومتر دیگر از شبکه مانده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار با بیان اینکه برای اتمام این پروژه به اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم، تصریح کرد: ما برای اجرای کل شبکه انتقال، اجرای تصفیه‌خانه شماره 2، خط انتقال جنوب شهر و اجرای طرح تکمیل تصفیه‌خانه شماره یک نیازمند اعتباری بالغ بر 85 میلیارد تومان هستیم.

وی با بیان اینکه امسال اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب در شهرستان اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: با وجود پیگیری‌های صورت گرفته این اعتبارات هنوز اختصاص پیدا نکرده که امیدواریم اگر قرار است اعتباری نیز در این زمینه اختصاص یابد به صورت صد درصدی باشد.

آغشته با بیان اینکه ساخت پروژه تصفیه‌خانه سبزوار نیز نیازمند اعتباری بیش از 20 میلیارد تومان است، گفت: در حال حاضر 200 کیلومتر از لوله‌های شبکه آبرسانی این شهر فرسوده بوده و نیازمند اصلاح و نوسازی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار ادامه داد: عمر اکثر این لوله‌های خط انتقال بیش از 30 سال است که پاسخگوی نیاز شهرستان نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار