قرائت روح بخش زیارت ام داوود در آخرین روز از اعتکاف، پایان بخش این آیین معنوی در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی بود.
کد خبر: ۳۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 05 May 2015
مشتاقان اهل بیت (ع) و زائران و مجاوران حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در آخرین روز مراسم معنوی اعتکاف همراه با معتکفین دعای ام داوود را قرائت و برای فرج امام عصر(عج) دعا کردند.

مومنان خداجوی در این مراسم معنوی با قرائت آیاتی از قرآن کریم و دعای ام داوود برای راز و نیاز با معبود خود دست به دعا بر داشتند.

قرائت دعای روح بخش ام داوود قبل از نماز مغرب و عشا در مسجد گوهرشاد برگزار شد و حجج اسلام سید جعفر طباطبایی و موسوی بایگی به سخنرانی و بیان احکام پرداختند.

قرائت بیش از چهار جزء قرآن از جمله اعمال زیارت ام داوود محسوب می شود که توسط قاریان برجسته از سوی اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی انجام گرفت، همچنین قرائت دعای مخصوص ام داوود و ذکر مصیبت حضرت زینب (س) توسط ذاکر اهل بیت (ع) مهدی سماواتی اجرا شد.

در این مراسم بسته های فرهنگی میان 200 معتکف مرد در مسجد گوهرشاد از سوی معاونت اماکن متبرکه امور زائران آستان قدس رضوی توزیع شد و معتکفین پس از اقامه نماز مغرب و عشا با ویژه برنامه اعتکاف ماه رجب حرم مطهر رضوی وداع کردند.

امسال 60 هزار نفر در مساجد خراسان رضوی و 200 نفر در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی به مدت سه روز به روزه داری و راز و نیاز با خداوند پرداخته و آیین اعتکاف رجب المرجب را بجا آوردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار