اعضای شورای شهر یزد با صدور نامه‌ای مشترک، از فعالیت‌های فرهنگی،‌ ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد قدردانی کردند.
کد خبر: ۳۱۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲ 18 October 2016

به گزارش تابناک یزد،اعضای شورای اسلامی شهر یزد در نامه‌ای خطاب به محمدرضا عظیمی‌زاده شهردار یزد و محمدرضا دشتی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، از برنامه‌های فرهنگی،‌ ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد در طول سال جاری تقدیر کرده است.

در این نامه که به یکی از برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد به عنوان برگزاری کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی در پارک کوهستان یزد اشاره شده، آمده است؛ این حرکت بهانه‌ای شد تا شورای اسلامی شهر یزد یک بار دیگر از تلاش‌ها و کوشش‌های مجدانه و متدینانه و خیرخواهانه شهردار یزد و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در مباحث و مسائل ضروری فرهنگی در چند سال اخیر تشکر و قدردانی کند.

در بخشی از این نامه آمده است: جامعه امروز به ویژه جوانان ما نیازمند فعالیت‌های نوین و کاربردی در عرصه‌های فرهنگی هستند که شورای اسلامی شهر یزد اینگونه حرکت‌ها را در راستای همین نیازها می‌بیند.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: شهردار یزد و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با انجام فعالیت‌های موثر در زمینه اجرای برنامه‌های گوناگون فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی که برخی از آنها با توجه به محدودیت شدید امکانات به نحوی برگزار شده که استقبال گسترده مردم و محلات مختلف را در پی داشته و ضمن اینکه ظرفیت‌های فرهنگی ورزشی در محلات شناسایی شده و موجب افزایش نشاط اجتماعی شهروندان فراهم شده است.

گفتنی است؛ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برنامه‌های متعددی از جمله سلسله نشست‌های موضوعی سبک زندگی را از ابتدای سال گذشته آغاز کرده و تاکنون بالغ بر 56 نشست با حضور گسترده مردم به ویژه زوج‌ها برگزار شده است.

المپیادهای مختلف ورزشی محلات، جشنواره‌های فرهنگی هنری در پارک‌ها، فضاسازی شهری در مناسبت‌های مختلف، جشن‌های رجبیه، جلسات رمضان، جشنواره بادبادک‌ها، جشن بزرگ بندگی در آستانه ماه مبارک رمضان، جشن روزه اولی‌ها، برنامه‌های متعدد در فضای مجازی و ده‌ها عنوان جشن و برنامه فرهنگی و هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌های این سازمان بوده است.

شهرداری یزد طی سال‌های اخیر همچنین اقدام به راه‌اندازی ستاد مبشر غدیر با ریاست شهردار و دبیری مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد کرده که این ستاد در طول هشت سال گذشته برنامه‌های بسیاری با محوریت غدیر و حضرت علی (ع) اجرا کرده و امسال بیش از 30 عنوان برنامه از سوی این ستاد در ایام دهه امامت و ولایت اجرا شد.

این نامه به امضای 11 عضو از 13 عضو شورای شهر یزد رسیده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار