رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با تداوم روند کاهش دمای روزانه و شبانه هوا در مناطق مختلف این استان طی هفته جاری در روزهای سه شنبه و چهارشنبه دمای هوا به پایین ترین حد خود خواهد رسید.
کد خبر: ۳۱۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 22 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، یحیی قاینی پور افزود: دمای شبانه هوا طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه آتی یعنی چهارم و پنجم آبان در مشهد به صفر درجه سلسیوس و در مناطق سردسیر به زیر صفر کاهش می یابد.
وی ادامه داد: بیشینه دمای امروز هوای مشهد 15 درجه سلسیوس پیش بینی شده که در طول هفته جاری بین چهار و پنج درجه کاهش می یابد.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای شبانه هوای مشهد امشب 10 درجه سلسیوس پیش بینی شده که این دما نیز در روزهای آینده روند کاهشی خود را دارد و به صفر درجه می رسد.
وی افزود: همچنین آسمان مناطق مختلف خراسان رضوی در اغلب نقاط قسمتی ابری و در برخی نقاط همراه با ابرناکی زیاد پیش بینی می شود.
قاینی پور ادامه داد: در این مدت وزش باد برای مناطق مختلف خراسان رضوی پیش بینی می شود که در نیمه شرقی و نیمه جنوبی استان به نسبت شدید خواهد بود.
قوچان با دمای صفر درجه سلسیوس و بردسکن با دمای 25 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار