در مسابقات تنیس دختران کشور؛
نایب رئیس هیئت تنیس استان قم از صعود تیم تنیس بانوان قم به مرحله حذفی مسابقات تنیس دختران جوان کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۱۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۲ 23 October 2016
به گزارش تابناک قم، فائزه خدا کرمی اظهار داشت: تیم تنیس دختران قم در مسابقات قهرمان کشور ویژه رده‌های سنی زیر ١۶ و ١٨ سال شرکت کرده است و این مسابقات در شهر ساری در حال برگزاری است و نماینده قم نیز مسابقات خود را برگزار می‌کند.

وی افزود: دختران تنیسور قم با ترکیب ۳ ورزشکار در این رقابت‌ها حاضر هستند به طوری که نازنین سادات حسینی که سابقه دعوت به اردوی تیم‌های ملی پایه را دارد در این مسابقات در ترکیب تیم تنیس قم حضور یافته و سیده الهه افراز و هانیه علی آتشی دیگر تنیسورهای تیم دختران قم هستند.

نایب رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: در مسابقات بخش انفرادی آزاد سیده الهه افراز با شکست برابر حریف خود در دور اول حذف شد اما نازنین سادات حسینی از دور اول صعود کرد و در دور دوم و در جمع ١۶ نفر برتر از دور مسابقات کنار رفت.

خداکرمی بیان داشت: حانیه علی آتشی موفق‌ترین تنیسور ما در مسابقات انفرادی بود که توانست با شکست حریفان خود به جمع ۸ نفر برتر صعود کند و این موفقیت برای نخستین بار در تاریخ تنیس بانوان قم به دست آمده و قرار است این تنیسور امروز در ساری برای صعود به نیمه نهایی به مصاف حریف خود برود.

وی عنوان کرد: در بخش تیمی، تیم تنیس دختران قم در گروهی ۴ تیمی با حریفان خود رقابت کردند و توانست با کسب ۲ پیروزی و پذیرش یک شکست برابر آذربایجان غربی به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی صعود کند و امروز برابر تیم تنیس استان کرمان به میدان خواهد رفت.

نایب رئیس هیئت تنیس استان قم تصریح کرد: با توجه به شرایط و توانمندی تیم‌ها، پیش بینی ما این است که تیم آذربایجان غربی یک پای فینال این مسابقات باشد اما ما هم به صعود امیدوار هستیم و بازی برابر کرمان برای ما مسابقه دشواری است اما برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار