رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امسال اعزام ۳۰ هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور هدف‌گذاری شده است.
کد خبر: ۳۱۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 25 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، فرهاد قاسم‌پور با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور محوری‌ترین برنامه برای تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان است، اظهار داشت: با اعزام دانش آموزان ناحیه 5 آموزش و پرورش شهر مشهد در روز سوم آبان ماه، اعزام نخستین گروه از دور اول کاروان‌های راهیان نور دانش آموزان خراسان رضوی آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امسال اعزام ‌30 هزار دانش‌آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور هدف‌گذاری شده است.

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی تصریح کرد: در مرحله اول این اردوها، در قالب 19 کاروان 414 نفره، بیش از 7 هزار و 800 دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند که شامل دانش‌آموزان پسر می‌شود و سایر کاروان‌های پسران و دختران در مراحل بعدی اعزام می‌شوند.

قاسم‌پور با بیان اینکه تمام اعزام‌های خراسان‌رضوی به‌صورت ریلی انجام می‌شود، گفت: این برنامه با مشارکت سپاه امام رضا(ع) و آموزش و پرورش خراسان‌رضوی برگزار می‌شود. حضور در این اردوها با رضایت والدین دانش‌آموزان و کاملاً اختیاری است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه به عنوان یکی از اصلی‌ترین و محوری‌ترین برنامه‌های معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان درحوزه تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان به حساب می‌آید.

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی لازم به صورت کامل برای اعزام مطلوب دانش آموزان صورت گرفته است گفت: اعزام‌های مرحله اول دانش‌آموزان استان به مناطق جنوب کشور از تاریخ سوم تا 21 آبان ماه جاری انجام می‌شود‌.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار