در جلسه امروز شورای شهر یزد، تخصیص یک میلیارد ریال از سوی شهرداری یزد برای پیاده‌روی بزرگ اربعین به تصویب اعضای شورا رسید.
کد خبر: ۳۱۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 25 October 2016

به گزارش تابناک یزد،در جلسه علنی امروز شورای شهر یزد، نامه ستاد پیاده‌روی اربعین برای مساعدت شهرداری طرح و بررسی شد و با تشریح برنامه‌های این ستاد، اعضای شورا، تخصیص یک میلیارد ریال از سوی شهرداری یزد به این ستاد را تصویب کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در این جلسه با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین در واقع مانور و حرکت بزرگ مسلمین کشورهای منطقه است، اظهار داشت: مردم ایران به ویژه مردم استان یزد نیز در این مانور بزرگ حضوری پرشکوه داشته‌اند.

حجت‌الاسلام عباس زارع تصریح کرد: این همایش بزرگ، آبرویی برای جهان اسلام است و همه باید به سهم خود از این حرکت عظیم حمایت و پشتیبانی کنند.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر یزد و شهرداری یزد نیز به سهم خود در این حرکت عظیم مشارکت خواهند داشت، افزود: باید تلاش کنیم تا مراسم اربعین امسال نیز با شکوه، آبرومند و منضبط برگزار شود.

شهردار یزد نیز در این جلسه بیان کرد: شهرداری یزد در زمینه تامین نیروهای انسانی این مراسم نیز وارد عمل شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته تعدادی از پرسنل شهرداری برای انجام امور مورد نیاز به همایش پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شوند.

محمدرضا عظیمی‌زاده عنوان کرد: قرار است 40 نیروی خدماتی و سه دستگاه خودرو خدمت‌رسانی از سوی شهرداری یزد به کاظمین اعزام شوند تا امور مربوط به نظافت و خدمات را بر عهده بگیرند.

دبیر ستاد پیاده‌روی اربعین نیز با حضور در جلسه علنی شورای شهر یزد ضمن قدردانی از همکاری شورای اسلامی شهر یزد و شهرداری خاطرنشان کرد: امسال بیش از 30 هزار زائر در پیاده‌روی اربعین از یزد شرکت می‌کنند و هماهنگی‌های لازم برای خدمت‌رسانی به این زائران انجام شده است.

حسینی عنوان کرد: با همکاری هیأت رزمندگان اسلام برای پذیرایی از زائران اربعین امام حسین (ع) موکب‌هایی در کربلا برپا خواهد شد و تلاش می‌کنیم در چند روز حضور زائران در عراق، روزانه بیش از یک میلیون پرس غذا بین زائران توزیع شود.

وی بیان کرد: وظیفه ما خدمت‌رسانی به زائران است و همه برای تحقق این هدف و کمک به برپایی منضبط، با امنیت و پرشور این مانور بزرگ تلاش می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار