فرمانده انتظامی کنگاور گفت: 16 هزار کیلوگرم سویای قاچاق و 200 ثوب انواع لباس زمستانه به ارزش 450 میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۳۱۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 26 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،سرهنگ حسین براری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان، مأموران حین کنترل خودروهای عبوری موفق به توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 16 هزار کیلوگرم سویای خارجی فاقد مدارک مثبته گمرکی شدند.
فرمانده انتظامی کنگاور؛ ارزش این محموله را براساس برآورد کارشناسان 300 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این راستا یک نفر دستگیر و خودروی حامل بار قاچاق نیز توقیف شد.
براری عنوان کرد: مأموران همچنین در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو تاکسی تعداد 200 ثوب انواع لباس زمستانی قاچاق را کشف و کارشناسان مربوطه ارزش البسه را 150 میلیون ریال برآورد کردند.
وی با اشاره به توقیف خودروی سواری در این زمینه، خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و لباس های فاقد مجوز توقیف و پس از صورتجلسه تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.
براری هدف از اجرای این طرحها را افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان و رضایتمندی مسوولان شهرستان از پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست که با پلیس همکاری کنند و در صورت مشاهده تخلف با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار