شهردار مشهد مقدس گفت: فاز دوم کارخانه آسفالت شهید مجیدی در مشهد افتتاح شد.
کد خبر: ۳۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 06 May 2015
سید صولت مرتضوی در مراسم افتتاح فاز دوم کارخانه آسفالت شهید مجیدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای افتتاحیه زنجیره‌ای پروژه‌های شهرداری مشهد امروز شاهد افتتاح یک سوله بحران، مجموعه ورزشی، یک حسینیه و فاز دوم کارخانه آسفالت سازی شهید مجیدی بودیم.

وی با اشاره به پروژه سوله بحران و مجموعه ورزشی صداقت گفت: برای ساخت و تجهیز این پروژه‌ها هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیارد تومان صرف شده است.

مرتضوی افزود: آخرین پروژه بهره برداری شده روز جاری افتتاح فاز دوم مرکز آسفالت شهید مجیدی و بهره برداری از یک آزمایشگاه مدرن و پیشرفت هدر صنعت آسفالت بوده است.

شهردار مشهد با بیان اینکه این کارخانه از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است خاطرنشان کرد: این کارخانه ظرفیت تولید 2 هزار و 400 تن آسفالت را در مدت زمان 24 ساعت را دارا است و از محصولات آن برای روکش خیابان‌ها و یا در ساخت بلوارهای جدیدالاحداث استفاده می‌شود.

مرتضوی زمان کنونی را بهترین زمان برای تعویض آسفالت‌ها و یا ترمیم آن‌ها در شهر دانست و گفت: به سبب شروع موج دوم عزیمت زائران به مشهد مقدس در ماه‌های آینده زمان کنونی بهترین زمان برای ترمیم خیابانها و آماده کردن شهر برای پذیرش جعیت چند میلیونی زائران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار