از سوی معاون رئیس جمهور، نشان «همای هنر» به دو هنرمند مشهدی اعطا شد.
کد خبر: ۳۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 06 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، دو هنرمند برجسته مشهدی در دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان و هنرمندان صنایع دستی که با عنوان «همای هنر» و با حضور مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، موفق به کسب این نشان ارزشمند از سوی معاون رئیس جمهور شدند.

استاد جلال شمسی‌نژاد در رشته گچ‌بری مقرنس و استاد علی‌اکبر قوچانی در رشته خوشنویسی موفق به کسب نشان همای هنر در این مراسم شدند که لوح تقدیر و این نشان ارزشمند از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به آنان اعطاء شد.

در همایش تجلیل از پیشکسوتان و هنرمندان صنایع دستی با عنوان همای هنر، علاوه بر مسعود سلطانی‌فر، بهمن نامورمطلق معاون صنایع دستی، سعید شیرکوند معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری، سید محمد بهشتی رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و جمعی از اهالی هنر صنایع دستی نیز حضور داشتند.

حسین زارع صفت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی و محمد حسن مطیع سرپرست معاونت صنایع دستی نیز از استان خراسان رضوی در این مراسم شرکت کرده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار