طی آیینی و با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر و جمعی از مسئولان جشنواره دانشجویی «حرکت» در بوشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۳۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 06 May 2015
تابناک بوشهر: رئیس دانشگاه پیام نور بوشهر صبح امروز در آیین افتتاح جشنواره حرکت در بوشهر به اهداف برگزاری این جشنواره پرداخت و  اظهار داشت: جشنواره‌ دانشجویی «حرکت» برای نشان دادن و ارائه فعالیت‌ها و ظرفیت‌ها‌ی انجمن‌های علمی و دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور است.
اسحاق جلالیان به دیگر اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: شناسایی استعداد‌هایی که در انجمن‌های علمی و پژوهشی وجود دارند و مهمتر از همه ایجاد محیطی برای تبادل تجربیات و ایجاد انگیزه‌های دانشجویی برای کار جمعی و گروهی و آماده‌سازی دانشجویان برای ارتباط با جامعه و صنعت از دیگر اهداف برگزاری جشنواره حرکت است.
وی نمایه‌سازی آثار انجمن‌های علمی از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و بیان داشت: این نمایشگاه ویژه انجمن‌های علمی و دانشجویی بوده که در روزهای تا 17 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد شد و دستاوردهای دانشجویی در 7 غرفه مختلف ارائه شده است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر با اشاره به اینکه این اولین جشنواره حرکت است که در دانشگاه پیام نور بوشهر برگزار می‌شود، اضافه کرد: مراسم اختتامیه این نمایشگاه با معرفی غرفه‌های برتر فردا برگزار می‌شود.
جلالیان در ادامه به موضوعات غرفه‌های موجود در نمایشگاه اشاره کرد و تصریح کرد: غرفه‌های مهندسی عمران (تیم سازه‌های ماکارونی)، دستاوردهای دانشگاه، رشته‌های ارتباط تصویری، رشته معماری مهندسی، رشته مهندسی رباتیک، رشته زیست و  مهندسی کشاورزی از جمله غرفه‌های موجود در این نمایشگاه است که از برترین‌ها فردا معرفی می‌شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار