معاون امور بین الملل وزیر امور خارجه با اشاره به احتمال خطر استفاده داعش از سیستم مالی ایران، بر لزوم مبارزه با داعش در حوزه مالی و بانکی تاکید کرد.
کد خبر: ۳۱۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۱ 31 October 2016
به گزارش تابناک یزد، معاون امور بین الملل وزیر امور خارجه با اشاره به احتمال خطر استفاده داعش از سیستم مالی ایران، بر لزوم مبارزه با داعش در حوزه مالی و بانکی تاکید کرد.
سید عباس عراقچی صبح پنج شنبه در مراسم رونمایی کتاب«تروریسم و فضای مجازی در خاورمیانه» که به همت اداره کل ارشاد اسلامی البرز برگزار شد، اظهار کرد: امنیت، عزت، شرف و استقلال کشور به برکت ایثارگری مردم و شهیدان حاصل شده است.
وی با اشاره به اینکه در مذاکرات هسته ای دستاوردهای بزرگی حاصل شد، گفت: یکی از این دستاوردها نشستن شش قدرت بزرگ دنیا سر میز مذاکره با ایران بود.عراقچی در ادامه گفت: این شش قدرت بزرگ دنیا تا پیش از این مقابل همدیگر بودند ولی در موضوع هسته ای ایران با هم متحد شده و در مقابل ما نشستند.
 
معاون امور بین الملل وزارت امورخارجه اضافه کرد: خواسته شش قدرت بزرگ دنیا از ایران تعطیلی غنی سازی بود و برای دستیابی به این خواسته تحریم ها و تهدیدهای زیادی را علیه ایران اعمال کردند.
 
وی با تاکید بر اینکه انرژی هسته ای حق مسلم مردم ایران است، گفت: قدرت های بزرگ دنیا که پشت میز مذاکره مقابل ایران نشستند مدعی بودند که از غنی سازی ایران نگران هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار