مدیرعامل بنیاد زائرایلام درمشهدمقدس درگفتگو با تابناک ایلام؛
باانتخاب مدیرعامل بنیاد زائر ایلام در مشهد مقدس جدیت در احداث سریع این زائرسرا کاملا مشهود است و اعلام خبر پایان رسیدن گودبرداری این زائرسرا نوید بخش جدیت مسئولین استان در اتمام عملیا اجرایی آن در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد بود.
کد خبر: ۳۲۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ 29 October 2016
سالهاست که موضوع احداث یک زائرسرا برای ایلامیها در شهر مقدس مشهد مطرح شده است واین موضوع درسال جاری  به صورت جدی دردستور کار نماینده محترم ولی فقیه دراستان واستانداری ایلام قرار گرفت.
 
بالاخره در مهرماه سالجاری با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدنقی لطفی» - نماینده ولی‌فقیه در استان و مهندس «محمدرضا مروارید»-  استاندار،  زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد مقدس کلنگ‌زنی شد.
 
اما باانتخاب مدیرعامل بنیاد زائر ایلام در مشهد مقدس جدیت در احداث سریع این زائرسرا کاملا مشهود است و اعلام خبر به  پایان رسیدن گودبرداری این زائرسرا نوید بخش جدیت مسئولین استان در اتمام عملیات اجرایی آن در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد بود.
 
مدیر عامل بنیاد زائر ایلام در گفتگو با تابناک ایلام با اعلام پایان عملیات گود برداری این زائر سرا اظهار کرد: پس از تایید نقشه ها وامور مربوط به پروانه بزودی با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه مهم فرهنگی ورفاهی آغاز خواهد شد.
 
یزدان قبادیان گفت:بدیهی است مردم محترم استان ایلام به موقع در جریان روندکار قرار خواهند گرفت.

قبادیان ادامه داد:این زائرسرا با همت وپیگیری های مجدانه نماینده محترم ولی فقیه واستاندار ومعاون عمرانی استاندار ایلام در زمینی به مساحت 700 متر مربع، در قالب 7 طبقه،50سویت  و پارکینگ اختصاصی با پیش بینی اعتباری بالغ بر 50میلیاردریال ساخته خواهد شد.

قبادیان افزود:ساخت این زائرسرا در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر بهره‌مندی مردم مناطق مختلف کشور از زیارت حضرت ثامن‌الحجج دردستورکارقرارگرفته است.

خیرین ومتمکنین استان می توانند بمظور تسریع در روند ساخت این زائرسرا کمکهای نقدی خود را در اختیار هیات مدیره این زائرسرا قرار دهند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار