معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: جابه جایی و تغییر فرمانداران و بخشداران با هدف بهینه سازی کار مدیریتی انجام می شود.
کد خبر: ۳۲۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ 29 October 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:هادی پژوهش جهرمی، افزود: طی هفته های اخیر شاهد جابه جایی دو فرماندار (رستم و پاسارگاد) و همچنین انتصاب یک بخشدار (قطرویه نی ریز) بودیم و طی روزهای آتی جابه جایی چند فرماندار دیگر را نیز خواهیم داشت.
وی ادامه داد: عزل و نصب و جابه جایی ها امری کاملا طبیعی است و هر زمان که تشخیص داده شود که برای بهتر شدن و بهینه سازی کار مدیریتی این کار باید انجام شود انجام خواهیم داد.
اواسط مهرماه امسال استاندار فارس دراحکام جداگانه ای، سرپرست فرمانداری های پاسارگاد و رستم را جا به جا کرد.
در این جابجایی، اسفندیار احمدی منش که فرمانداری رستم را برعهده داشت، به سرپرستی فرمانداری پاسارگاد منصوب شد و طاهر ایزدی که فرماندار پاسارگاد بود به سرپرستی فرمانداری رستم منصوب شد.
شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادت شهر در 110 کیلومتری شمال شیراز و شهرستان رستم به مرکزیت شهر مصیری در 175 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس 23 مهرماه امسال نیز از انتصاب احمد علی زارع به سمت معاون فرماندار شهرستان ارسنجان و سید مجتبی رمضانی به سمت بخشدار قطرویه نی ریز با حکم استاندار فارس خبر داد.
شهرستان ارسنجان در فاصله 125 کیلومتری شمال شرقی شیراز واقع است.
بخش قطرویه از توابع شهرستان نی ریز در شرق فارس است. مرکز شهرستان نی ریز تا شیراز 192 کیلومتر فاصله دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار