عضو روحانی شورای شهر مشهد در مواجهه با حرمت شکنی محرم در مراسم شهرداری بیانه ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۲۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 31 October 2016
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام و المسلمین  علی اصغر لطفی در مواجهه با حرمت شکنی محرم در مراسم شهرداری بیانه ای صادر کرد که در ادامه می خوانید:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
باگرامیداشت یاد وخاطره شهیدان مظلوم انقلاب ودفاع مقدس بویژه دانش آموزان شهید وشهید محمد حسین فهمیده.
درپی همایش اخیر جوانان کشورهای مسلمان در تالار شهر مشهد مقدس وبا عنایت به اینکه در فضای مظلومیت نظام جمهوری اسلامی هر اقدامی در مظلومیت زدایی از نظام جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ارزشمند و فرصت مغتنمی است...
متاسفانه بعضی حواشی ناشی از قصور وتقصیر یاضعف مدیریت چه بسا اصل برنامه را تحت الشعاع قرار داد..لذا در پی موارد متعددی که از داخل شورا وشهرداری ونیروهای ارزشی به این بنده بعنوان مسئول کمسیون امربه معروف شورا واصل شده بود...اجمالا در کمسیون امربه معروف طرح ومقررشد در جلسه یکشنبه شورا طرح شود.
پیگیریهای عدیده وطرح این انتقاد که در موارد مشابه در جناح دیگر ماواکنشهای جدی داشته ایم باعث شد این بنده تذکر نامه ای را که منطبق بر قانون جدید امربه معروف است به جناب شهردار ارائه کرده و به نماینده محترم ولی فقیه در استان واعضای محترم شورای شهر رونوشت دهم.
شب گذشته، مسئول مشاوران جوان تماس تلفنی داشت وپیشنهاد کردم چون حرمت محرم و شهر شهادت شکسته شده عذر خواهی شود وحتی الامکان مقصر توبیخ گردد.
امروز صبح در جلسه شورای هماهنگی همین پیشنهاد به آقای شهردار داده شد وایشان که معمولا خودرا حق وعدل وتمامیت انقلاب میداند ضمن اظهارات عجیبی بنده را بلند گوی ضدانقلاب تلقی کردن...
بنده هم جلسه را ترک وطی پیامی به ریاست واعضای محترم شورای شهر اعلام داشتم مادامیکه ایشان در مراجع صالحه این اتهام را ثابت نکند به شورا نخواهم رفت.
چون استعفا مشکلات خاص خودرا دارد عدم حضور متوالی در جلسات شورا به خروج آرام وبی حاشیه از شورا تبدیل خواهد شد.
فعلا هیچ مصاحبه نخواهم کرد البته تخلفات عدیده ومظالم زیادی که بر تعدادی رفت وتلاشهای درونی ما درخیلی موارد بی نتیجه بود تدریجا باهمین روش  طرح خواهد شد.
از آسیب های بزرگ مابعد از انقلاب برعکس آموزه های علوی، معیار قرار دادن افراد بجای معیار قرار دادن حق بود والبته خدا را شکر میکنم که جز سال اول که شناختم ناقص بود هیچ وقت حق را فدای جریانات وجناح ها نکرده ام.
خداوند رحمان ورحیم باختم زندگی مان با شهادت مارا از مصائبی که به دست دوستان ومتظاهران به ارزشها به انقلاب میشود نجات عنایت فرماید.
لانه مجیب المضطر
 علی اصغر لطفی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار