فرمانده انتظامي استان گفت:سيستم ارتباطي الکترونيکي در مکان‌هاي مختلف بخصوص پايانه مرزي مهران تقويت‌شده و اربعين امسال ديگر قطعي ارتباط نخواهيم داشت.
کد خبر: ۳۲۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 31 October 2016

به گزارش تابناک ایلام؛سردار "نورعلي ياري" اظهار کرد: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته تمام دستگاه‌ها بخصوص پليس در بخش‌هاي مختلف آماده ارائه خدمت به زائران عتبات عاليات هستند.

وي بابيان اينکه در سال گذشته همراهي مردم بسيار تأثير گذار بود و امسال کميته‌هايي با پشتيباني مردم براي ارائه خدمات به زائران تشکيل‌شده است، افزود: سيستم ارتباطي الکترونيکي در مکان‌هاي مختلف بخصوص پايانه مرزي مهران تقويت‌شده و امسال ديگر قطعي ارتباط نخواهيم داشت.

فرمانده انتظامي استان ايلام ادامه داد: امسال گيت‌هاي ورود و خروج مرز مهران به 96 مورد افزايش پيداکرده است و سه نوبت در حوزه‌هاي مختلف به زائران ارائه خدمات مي‌کنند و نيروهاي انتظامي، پليس‌راه و نظارتي به‌صورت کافي پيش‌بيني‌شده است.

وي با اشاره به اينکه بدون وقفه و به‌صورت شبانه‌روزي به زائران از ورود به استان تا خروج از استان بخصوص در شهر و مرز مهران و محورهاي مواصلاتي استان با همکاري مرزباني خدمات ارائه مي‌کنيم، تصريح کرد: به‌صورت ويژه از رده هاي مختلف نيروي انتظامي براي کنترل امور و ارائه خدمات بهتر به زائران کمک مي‌گيريم.

اين مقام مسئول با تأکيد بر اينکه در طول مسير تردد زائران از ورودي حميل تا مرز مهران 33پاسگاه پليس مستقر خواهيم کرد ، خاطرنشان کرد: هدف پليس خدمت به مردم است و با کوچک‌ترين بي‌نظمي و ايجاد مزاحمت براي زائران امام حسين (ع) بدون تعارف برخورد قانوني مي‌کنيم.

سردار ياري تاکيد کرد: در حوزه ترافيکي و نظارت بر پارکينگ خودروها به‌صورت شبانه‌روزي 10 روز قبل اربعين و 10 روز بعد اربعين خدمات ارائه مي‌شود و از زائران مي‌خواهيم در پارکينگ‌هايي پارک کنند که تحت نظارت پليس باشد

 

انتقال به پارکينگ،جريمه خودروهايي که در ايام اربعين در محل هاي ممنوع پارک شوند

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گفت: خودروهايي که در ايام اربعين در محل هاي ممنوع پارک شده باشند به پارکينگ هاي خارج از شهر مهران منتقل مي شوند .

سرهنگ "نورا... خادم " در گفت و گو با ما، با اشاره به راه اندازي پارکينگ هاي مناسب براي پارک خودروها در شهر مهران همزمان با اربعين حسيني ، گفت: رانندگاني که اقدام به پارک وسايل نقليه خود در معابر عمومي و مسير تردد زائران نمايند ، خودروي آن ها به وسيله جرثقيل به پارکينگ منتقل خواهند شد .

وي ادامه داد: امسال به منظور آگاهي رانندگان از ممنوعيت توقف در محل هاي غير مجاز براي تمامي معابر منتهي به مسير تردد زائران تابلوهاي ايستادن ممنوع وحمل با جرثقيل تهيه و نصب شده است .

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان ايلام با اشاره به اختصاص تعداد قابل توجهي جرثقيل براي همين منظور گفت:مالکان خودروهاي منتقل شده به پارکينگ در هنگام ترخيص بايستي هزينه نقل و انتقال و هزينه ترخيص را برابر قانون پرداخت و با تسويه حساب کامل خودرو خود را تحويل گيرند.

سرهنگ خادم در پايان از کليه زائران خواست جهت تسهيل در تردد و به منظور روانسازي ترافيک و جلوگيري از ايجاد گره هاي ترافيکي ضمن همکاري با مأموران از رها کردن وسايل نقليه خود در معابر عمومي اجتناب کنند.

 

پژو405 حامل مواد مخدر در شهرستان آبدانان توقيف شد

فرمانده انتظامي شهرستان آبدانان از کشف 4کيلو و پانصد گرم موادمخدر از يکدستگاه پژو 405 خبر داد.

سرهنگ"پرويزجعفري"اظهار داشت:ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با انجام يکسري اقدامات اطلاعاتي و پليسي از انتقال يک محموله مواد مخدر از مسير اين شهرستان اطلاع يافتند.

وي افزود:با اطلاع پليس از انتقال محموله مواد مخدر به سمت شهرستان آبدانان تلاش براي شناسايي قاچاقچيان و کشف مواد مخدر آغاز شد.

فرمانده انتظامي شهرستان آبدانان ادامه داد:با اشراف اطلاعاتي پليس خودرو حامل مواد مخدر و يکدستگاه ديگر که کار اسکورت محموله را انجام ميداد شناسايي و در80کيلومتري شهرستان توقيف شدند.

سرهنگ جعفري گفت:در اين عمليات 4کيلو و500 گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و 5سوداگر مرگ دستگير شدند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه مقابله با قاچاقچيان مواد افيوني در دستور کار پليس است، گفت: متهمان با تشکيل پروند به محاکم قضايي معرفي شدند.

 

دستبند پليس بر دستان زورگير و شرور سابقه دار

 فرمانده انتظامي شهرستان ايوان، از دستگيري يک زورگير و شرور سابقه دار به همراه همدستش که اقدام به زورگيري و شرارت در اين شهرستان مي کرد ،خبر داد .

سرگرد" علي عزيزيان"، گفت:در پي چندين فقره شکايت از سوي شهروندان در خصوص زورگيري توسط يک فرد شرور، تيمي از ماموران پليس آگاهي براي دستگيري متهم وارد عمل شدند.

وي افزود:محدوده هايي که امکان تردد و حضور متهم مي رفت تحت کنترل و نظارت ماموران قرار گرفت و کارآگاهان پليس آگاهي اقدام به گشت زني هاي نامحسوس براي شناسايي اين فرد شرور وزورگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ايوان افزود: ماموران توانستند در يک عمليات غافلگيرانه زور گير را درمخفيگاهش شناسايي و وي را محاصره کنند.

سرهنگ عزيزيان خاطرنشان کرد :متهم که خود را در محاصره پليس مي ديد سعي کرد با سلاح سرد به ماموران حمله کند که سرعت عمل و مهارت ماموران در به کارگيري فنون رزمي اين فرصت را از وي گرفت و در نهايت اين متهم به همراه احدي ازهمدستانش که دربيشتر اعمال مجرمانه اين زور گير با وي مشارکت مي نمود را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ايوان تصريح کرد :در زمان دستگيري از اين دو متهم که از خرده فروشان اصلي مواد مخدر نيز بودند تعداد چهار تيغه قمه و يک رشته شلاق و مقداري مواد مخدر به همراه آلات و ادوات استعمال مواد مخدر از مخفيگاه نامبردگان کشف و ضبط گرديد.

سرهنگ عزيزيان افزود: برابراستعلام بعمل آمده از دايره تشخيص هويت متهمين داراي سوابق متعدد کيفري از جمله سرقت ، شرارت ، حمل و نگهداري مواد مخدر ، مشروبات الکلي واسيد پاشي بر روي خودروها و ...مي باشند.

اين مقام مسئول با تاکيد بر برخورد قاطع و سختگيرانه پليس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنيت جامعه گفت: آرامش مردم اولويت پليس در اجراي ماموريت ها و وظايف محوله بوده و در اين راستا از هيچ تلاشي دريغ نخواهد کرد.

گفتني است ،متهمان به همراه پرونده تحويل مراجع قضايي و با قرار کيفري مناسب روانه زندان مرکزي ايلام شدند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار