مشاور وزیرارشاد اسلامی در امور ایثارگران:
کرمانشاه- مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران گفت: امروز شکل ایثارگری تغییر کرده و سنگرما دفاع از ارزشهای دینی در سوریه و عراق است واگرنبود باید در کرمانشاه و همدان می جنگیدیم.
کد خبر: ۳۲۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 31 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، سعید الفتی در مراسم تجلیل از خانواده های شاهد، ایثارگران، جانبازان، آزادگان پرسنل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، که امروز دوشنبه با حضور وزیر امور ایثارگران کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، استان و جمعی از خانواده های ایثارگر در مجتمع فرهنگی انتظار کرمانشاه برگزار شد گفت: ۸ سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و نشانی از لطف خداوند بر کشور است.

وی افزود: اگر جریان عاشورا نبود امروز  دین اسلام فراگیر نبود این مصیبت عظیم شرایطی ایجاد کرد که پس از ۱۴۰۰ سال همچنان دین اسلام به سرعت در دنیا توسعه پیدا کند.

*امروز دنیا بر علیه ارزش های اسلامی بسیج شده

الفتی اذعان داشت: امروز در عصری که تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است شاهد هستیم که دنیا بر علیه اسلام و ارزش های اسلامی بسیج شده است چرا که آنها اسلام را خطری جدی برای خود می دانند تا جایی که رئیس جمهور فرانسه، اسلام را مشکل اصلی در دنیا معرفی می کند.

وی ارزش انقلاب را حاصل تلاش رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس دانست و خاطر نشان کرد: دفاع مقدس مسیر زندگی بسیاری از جوانان را عوض کرد و سبب شد آنها به قرب الی الله برسند و مسیر زندگی آنها ره گشا و ماندگار شد.

الفتی خاطر نشان کرد: جانباز بودن بسیار شرایط دشواری دارد و فهمیدن حال آنها تفکری عمیق می خواهد، جانبازان و ایثارگران سند حقانیت نظام جمهوری اسلامی را امضا کردند لذا وظیفه ما تجلیل از این خانواده هاست.

وی اظهار داشت: امروز صحنه نبرد ما دشت ذهاب و گیلانغرب و سومار نیست بلکه سنگر های ما در حلب و موصل است و ایثارگری ما توسعه پیدا کرده است.

این مسئول، اصلی ترین دشمن ما در منطقه را اسرائیل معرفی کرد و تصریح کرد: امروز شکل ایثارگری تغییر یافته و سنگر ما دفاع از ارزشهای دینی در منطقه سوریه و عراق است و اگر دفاع فرزندان این مرز و بوم در سوریه و عراق نبود باید در کرمانشاه و همدان می جنگیدیم.

*جرم سوریه این است که با اهداف اسرائیل هماهنگ نیست

الفتی افزود: جرم سوریه این است که با اهداف اسرائیل هماهنگ نیست و به همین سبب ۷ سال جنگ را به آنها تحمیل کردند.

به گفته الفتی این مساله که روسیه برای تعیین تکلیف جنگ در سوریه می خواهد با ایران جلسه بگذارد و احساس خطر اتحادیه اروپا از این حرکت نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است.

مشاور وزیر ارشاد و امور ایثارگران در کشور زندگی توام با امنیت نظام جمهوری اسلامی را مرهون رشادتهای شهدا دانست و بیان کرد: ما رسالت داریم که این شرایط را با ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی به نسلهای بعد منتقل کنیم گرچه دفاع مقدس تمام شد اما ایثار و فداکاری شروع شده است و باید در جامعه فرهنگ شود.

*رسوایی استکبار امروز زبانزد است

الفتی دشمنان اسلام را از فاسدترین افراد معرفی کرد و افزود: رسوایی استکبار امروز در جهان زبانزد است و مردم از کودک کشی آنها در یمن، سوریه و فلسطین آگاه هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: امروز چهره واقعی دشمنان اسلام و وهابیت بر همگان حتی اهل سنت هم واضح و مبرهن است و این جرقه امیدی برای آینده ای روشن برای دنیاست.

الفتی در پایان با اشاره به سخنان امام(ره) در خصوص جدا نبودن سیاست از دیانت گفت:  باید به دور از مسائل فاسد سیاسی محیطی برای توسعه فرهنگ دینی و اسلامی به وجود آوریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار