آیت‌الله علم الهدی هشدار داد:
امام جمعه مشهد گفت: کلینتون رسما اعلام می کند فتنه 88 را آمریکا هدایت و رهبری کرد و راه انداخت اما امروز عده ای در مجلس شورای اسلامی و در خانه ملت مدافع فتنه 88 شده اند و می‌گویند سخن گفتن از فتنه تا کی؟!
کد خبر: ۳۲۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 04 November 2016
به گزارش تابناک رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر امام رضا(ع)، گفت: اگر به بنده و امثال بنده اهانت کنند و بگویند کاسب فتنه، مهم نیست، ما سرباز قضیه‌ایم، سرباز باید ترکش بخورد، باید گلوله بخورد، باید جان دهد، برای ما مهم نیست اما مقام معظم رهبری را چه می‌گویید که فرمودند فتنه 88، خط قرمز ما هست.
 
عده ای در مجلس، مدافع فتنه 88 هستند / خانم کلینتون خودش گفت که ما فتنه 88 را راه انداختیم! 
 
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، زمینه نفوذ فتنه امروز را در خانه ملت عنوان کرد و افزود: وجود مقدس پیغمبر اکرم به ما اعلام‌خطر کردند، در روایتی که لسان العرب در ماده فتن نقل می‌کند در آن روایت می‌فرمایند «إنی أَرَى مَوَاقِعَ الْفِتَنِ خِلَالَ بُیُوتِکُمْ»، من پیغمبر فتنه‌ها را لابلای خانه‌های شما می‌بینم و کدام خانه‌ای از مجلس شورای اسلامی و خانه ملت بالاتر؟ امروز فتنه در مجلس است، پیغمبر گفتند، «إنی أَرَى مَوَاقِعَ الْفِتَنِ خِلَالَ بُیُوتِکُمْ»، این‌ها مدافع فتنه 88 شدند، بعد می‌گویند فتنه تا کی؟
 
 آیت‌الله علم‌الهدی بابیان این‌که عده‌ای در داخل، مدافع فتنه آمریکایی 88 شده‌اند، ادامه داد: شما ببینید وضع ما به کجا رسیده، آن‌وقت یک عده بیایند بشوند مدافع آمریکا، از فتنه 88 که فتنه آمریکایی هست، دفاع کنند درحالیکه درباره فتنه 88، خود همین خانم کلینتونی که می‌خواهد رییس‌جمهور شود، همان زمان که وزیر خارجه بود گفت و هم الآن در سخنرانی‌های تبلیغاتی‌اش می‌گوید، می‌گوید فتنه 88 را ما راه انداختیم.
 
وی افزود : خانم کلینتون اعتراف می کند که ما با توییتر این تشنج را در ایران رهبری کردیم، رسماً می‌گوید فتنه 88 مال ما بود و بعد یک عده در خانه ملت، در چنین مکان مقدس می‌گویند «از فتنه دم زدن تا کی؟»، تا زمانی که قران در آیه 217 سوره بقره می‌گوید: «الْفِتْنَةُ أَکْبَرُ مِنَ الْقَتْلِ وَ لا یَزالُونَ یُقاتِلُونَکُمْ حَتَّی یَرُدُّوکُمْ عَنْ دینِکُمْ آن اسْتَطاعُوا» این‌ها دارند فتنه می‌کنند شمارا از دینتان برگردانند، اگر بتوانند؛ یعنی از فتنه دم زدن تا آنجا، با فتنه جنگیدن تا آنجا.
 
امام جمعه مشهد اظهار کرد: امروز استکبار ستیزی از سال 58 قویتر شده و اقتدار ملی کشور  به گونه ای است که ایران به عنوان قدرت اول منطقه مطرح می باشد و در قامت استوار رهبر معظم انقلاب به مانند امام خمینی همان صلابت و استواری را در مبارزه با استکبار می بینیم.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا می گویند کشورشان در حال نابودی و غرق شدن است و یکدیگر را به فحشا، بی عفتی و نکبتی متهم می‌کنند اما عده ای در کشور چشم آنها به دست آمریکاست و فکر می‌کنند مشکلات کشور با رابطه با آمریکا حل می شود.
 
آیت الله علم الهدی ادامه داد: وابسته ها و مزدوران آمریکا، از نفس افتاده های انقلاب و عیاشان دنیا طلب به دنبال سازش با آمریکا هستند در حالیکه امروز چند صد برابر اول انقلاب جوانان متدین،حزب الهی نسل دوم و سوم انقلاب در خط استکبار ستیزی همراه و کنار رهبر معظم انقلاب قرار دارند.
 
وی تاکید کرد: دولت آمریکا بارها بدجنسی و نابکاری خود را در دولت های سازندگی و اصلاحات و اخیرا در برجام نشان داده بطوریکه با وجود گرفتن فن‌آوری هسته ای و سرمایه ایران وزیر خارجه آمریکا اعلام می کند: تحریمها بعد از برجام بیشتر شده است.
 
وی با اشاره به سیزدهم آبان ماه گفت: تسخیر لانه جاسوسی انقلاب اسلامی را تضمین کرد و اولین سیلی به آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم بود بطوریکه ابهت آمریکا را در جهان شکست.
 
وی ادامه داد: امروز در عرصه بین المللی جایی پیدا نمی شود که شعار مرگ بر آمریکا ندهند و پرچم این کشور را آتش نزنند، تمام آزادی خواهان جهان نیز شعار مرگ بر آمریکا می دهند.
 
امام جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود در ادامه تفسیر قرآن از سوره انسان گفت: اختیار انسانها در شعاع اختیارمندی ذات مقدس پروردگار است و چنین نیست که خدا انسان را به حال خود رها کرده باشد.
 
آیت الله علم الهدی افزود: بیان ویژگی انسان الگویی در قرآن برای نشان دادن راه و تذکر است و رب یعنی کسی که روح، جسم، جان و زندگی ما را در اختیار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار