معاون بهره برداری سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: 200 دستگاه اتوبوس این سازمان برای خدمت رسانی ایام اربعین در عراق اختصاص یافته است.
کد خبر: ۳۲۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 06 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، هادی خورشاهی افزود: این اتوبوسها به همراه 350 راننده از 18 آبان ماه در پنج گروه اعزام می شوند.
وی با بیان اینکه این خدمت رسانی تا دوم آذر ماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: مسیر سرویس‌ دهی برای اتوبوس‌ های مشهد، شهر شوملی به نجف اشرف به مسافت تقریبی 110 کیلومتر است.
وی گفت: سال گذشته 150 دستگاه اتوبوس از مشهد برای خدمت رسانی به عراق اعزام شد و با مجوز وزارت کشور زائران پیاده اربعین حسینی در مسیر برگشت توسط این اتوبوسها از عراق تا تهران به صورت رایگان سرویس دهی شدند.
خورشاهی افزود: امسال مجوز سرویس دهی داخل عراق صادر شده و در صورت صدور مجوز برای انتقال زائرین از عراق به ایران این اقدام نیز مانند پارسال انجام خواهد شد.
وی اظهار کرد: اتوبوسهایی که برای اعزام به عراق اختصاص یافته اند مربوط به خطوط کم مسافر مشهد هستند و با بکارگیری اتوبوس های پشتیبان، مشکلی در خدمت رسانی در شهر مشهد طی این ایام ایجاد نخواهد شد.
هم اکنون دو هزار دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر مشهد فعال است و به طور متوسط روزانه یک میلیون و 300 هزار نفر توسط این ناوگان جابه جا می شوند.
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار