مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بعد از سال‌ها چشم انتظاری هموطنان و پیگیری‌های انجام شده از اول آذرماه شاهد استقرار بالگرد جمعیت هلال احمر در این استان خواهیم بود.
کد خبر: ۳۲۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 08 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، بهرام غیبی در جریان بازدید از محل آماده‌سازی آشیانه بالگرد در نزدیکی فرودگاه اردبیل اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، قرار است از اول آذرماه و به صورت دائمی بالگرد امدادی هلال احمر در استان اردبیل مستقر شده و به هموطنان در مواقع مختلف ارائه خدمات کند.

وی تصریح کرد: با همراهی مسؤولان استان و آماده‌سازی آشیانه بالگرد بالاخره از اول آذرماه براساس انعقاد قرارداد با شرکت فعال در استقرار بالگرد امداد و نجات در سطح کشور در استان اردبیل نیز شاهد استقرار و فعالیت دائمی بالگرد امداد و نجات خواهیم بود تا در وقوع تصادفات و یا رخدادهای طبیعی و غیر طبیعی به سرعت شاهد امدادرسانی و خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: قطعاً با این اقدام سرعت ارائه خدمات و همچنین امدادرسانی افزایش می‌یابد و یک شرایط مطلوب و مناسبی را شاهد می‌شویم که این خود زمینه‌ساز حرکتی مناسب در پیشبرد اهداف متعالی جمعیت هلال احمر در ایجاد رضایتمندی بیشتر در بین هموطنان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار