فرماندار لامرد گفت: در نقاط حادثه‌خیز این شهرستان دوربین ترددشمار نصب می‌شود.
کد خبر: ۳۲۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶ 08 November 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:عبدالله حسینی عصر امروز در دومین جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور امامان ‌جمعه لامرد و بخش علامرودشت در سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری برگزار شد در جمع مدیران این شهرستان اظهار داشت: شورای اداری منبع تمام تصمیماتی است که در حوزه توسعه و عمران یک شهرستان رقم می‌خورد.

وی افزود: نخستین هدف ما در لامرد حفظ انسجام و اتحاد و وحدت در این شهرستان است چراکه دولت تدبیر و امید خود را آماده کرده است که در کنار تمام اندیشه‌ها و سلایق به مردم خدمت کند.

فرماندار لامرد گفت: امروز هدف اصلی و چشم‌انداز منطقه لامرد صنعت و تجارت است و آنچه در گذشته شروع‌ شده با جدیت بالاتر انجام می‌شود زیرا این شهرستان دارای ظرفیت‌های بالا و از نظر نیروی انسانی نیز توانمند محسوب می‌شود.

حسینی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته امسال 2 میلیارد تومان به آزادراه لامرد ـ پارسیان استان هرمزگان اختصاص یافته است و اعتبارات ملی نیز به آن تعلق می‌گیرد و سرمایه‌گذارانی نیز در مورد احداث این آزادراه معرفی شده‌اند.

نماینده عالی دولت در لامرد به موضوع افزایش پروازهای فرودگاه بین‌المللی این شهرستان نیز اشاره و تصریح کرد: پروازهای مسیر قطر و تهران به این شهرستان با پیگیری‌های صورت گرفته برقرار می‌شود و در صورت تکمیل ظرفیت شاهد انجام پرواز مسیر عمان به لامرد نیز خواهیم بود.

حسینی خاطرنشان کرد: فرودگاه بین‌المللی لامرد ظرفیت و توانایی فرود هواپیمای ایرباس 320 را نیز دارد.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: در نقاط حادثه‌خیز شهرستان لامرد دوربین ترددشمار نصب می‌شود.

فرماندار لامرد به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان نیز اشاره کرد و بیان داشت: امسال بیشترین سهمیه پزشکان متخصص برای لامرد در نظر گرفته شد به‌طوری‌که استان فارس یک سهمیه جراح مغز و اعصاب داشته است و آن‌هم در لامرد حضور می‌یابد.

حسینی تغییرات در سطح مدیران را یک امر طبیعی دانست و گفت: در این مورد بیشتر از نیروهای جوان استفاده می‌شود و باید نیروپروری قوی در سطح ادارات صورت گیرد.

در ادامه این جلسه امام‌جمعه لامرد با اشاره به این‌که در شهرستان لامرد کارهای فوق‌العاده‌ای صورت گرفته است تصریح کرد: زمانی که به آیت‌الله مکارم شیرازی گزارش می‌دادم این شهرستان این‌قدر پیشرفت و توسعه داشته است باورشان نمی‌شد زیرا در گذشته وضعیت محرومیت لامرد را دیده بودند.

حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: هزار مشکل دیروز، 950 مورد از آن‌ها حل شده و از نظر فرهنگی نیز یک شهرستان قوی محسوب می‌شویم و در زمینه‌های مختلف ساختارها به وجود آمده است.

در ادامه این جلسه مدیران گمرک و محیط‌زیست لامرد نیز به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار