تابناک / سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه گفت: دیروز یک روز تلخ برایم بود و کاش اصلاً صبح از خواب بیدار نمی‌شدم.
کد خبر: ۳۲۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 09 November 2016
تابناک / سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه گفت: دیروز یک روز تلخ برایم بود و کاش اصلاً صبح از خواب بیدار نمی‌شدم.

علیرضا مرزبان در مورد شکست 2 بر صفر مقابل اکسین البرز گفت: بازیکنان ما در این بازی آرامش پیدا نکردند. اعلام یک پنالتی بی‌دلیل برای حریف باعث شد که آرامش به تیم ما حاکم نشود. این در حالی است که بازی‌های خوبی را در هفته‌های گذشته به نمایش گذاشته بودیم. تیم ملی بازی‌های با کیفیتی را ارائه می‌کند اما در این بازی شکست خوردیم.

مرزبان در مورد نیمه‌تمام ماندن مسابقه گفت: در چند دقیقه پایانی بازی به جنجال کشیده شد دو بازیکن ما اخراج شدند و ما 9 نفره بازی می‌کردیم. هواداران تیم ما به تصمیمات داور معترض بودند و مسابقه جنجالی شد که این اتفاقات اصلاً زیبا نبود و من متأسفم.

وی افزود: به مردم بابل و مازندران بدهکار شدیم زیرا دوست داشتیم در این بازی برنده شویم که این اتفاق نیفتاد. روز تلخی را تجربه کردم. ای‌کاش دیروز از خواب بیدار نمی‌شدم. بازیکنان ما همگی با شرافت هستند و این شکست را هم تجربه کردیم.

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه در مورد اینکه چقدر داور را در این باخت مقصر می‌داند، گفت: از بحث در مورد داوری حرف زده‌ام خسته شده‌ام. دیگر در مورد داوری حرف نمی‌زنم و مسئولان کمیته داوران در موردش اظهارنظر کنند.

مرزبان در مورد درگیری مهرداد میناوند گفت: من فقط شنیدم به مهرداد میناوند فحاشی شده و طبیعی است که او هم واکنش نشان بدهد.

مرزبان در مورد اینکه رئیس کمیته انضباطی گفته است به هواداران خونه به خونه پیش ازاین هشدار داده بودیم، گفت: من از جناب حسن‌زاده تقاضا دارم به مسائل داوری بیشتر رسیدگی کنند و نظارت بیشتری در این مورد داشته باشند هر رأی که کمیته انضباطی صادر کند با دل و جان می‌پذیریم ما طرفدار شرافت کاری هستیم. همه باید شرافت کاری داشته باشیم هم ما مربیان و هم بازیکنان، هم مسئولان فدراسیون فوتبال همگی با شرافت زندگی می‌کنیم. تماشاگران ما هم بسیار با شخصیت هستند اما می‌خواهم به بازی به سپیدرود اشاره کنم. در آن بازی 90 دقیقه به تیم ما فحاشی شد و در شهر رشت به مازیار زارع فحش دادند اما چه اتفاقی افتاد؟

وی در مورد اینکه درخواست تغییر داوری بازی با اکسین را داده بودند، گفت: بله ما قبل از مسابقه درخواست کرده بودیم که زرگر داور ما نباشد احساس خوبی به او نداشتیم.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار