امام جمعه آبیک:
امام جمعه شهر آبیک گفت: زمزمه‌هایی مبنی بر افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در کشور به گوش می‌رسد که باید گفت مرکز باجگیری به غربی‌ها و جاسوس‌خانه خواهد بود.
کد خبر: ۳۲۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳ 12 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از  آبیک، حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولیعصر (عج) این شهر، مطرح کردن سازش با امریکا از سوی برخی دولتمردان به منزله حل مشکلات کشور را دروغ، فریب و خیانتی بزرگ دانست و اظهار داشت: امریکا بحران اقتصادی دارد و کشوری بحران‌زده است چگونه می‌تواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند نه تنها حل می‌کند بلکه بدتر هم می‌کند.

وی به سخن امام خمینی (ره) در صحیفه نور اشاره کرد و افزود: با توجه به این فرمایش امام که «ننگ است برای ارزاق دستمان را پیش بیگانگان دراز کنیم» چرا آقایان حرف امام را درک نمی‌کنند؟

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: افرادی که دم از سازش، کرنش و انفعال در برابر آمریکا می‌زنند باید بدانند که استقلال با وابستگی قابل جمع نیست.

موسوی با بیان اینکه برخی حرکت‌ها و تلاش‌های خطرناک در کشور می‌خواهند به اذهان عمومی دو اشتباه بزرگ را تلقین کنند، اضافه کرد: نخستین القا این است که ایستادگی امام خمینی (ره) در برابر امریکا از روی تعصب و لجبازی بوده یعنی این حرف امام منطق نداشت که نشانه بی‌شرمی مدعیان است.

وی خاطرنشان کرد:  از سوی جریان سیاسی بدنام کشور در نشست برلین بیان شده بود که امام راحل باید به موزه برود در حالی که باید گفت فریاد بر سر آمریکا و شعار بین‌المللی مرگ بر آمریکا از منطقی قوی و استدلال محکمی برخوردار است.

امام جمعه شهر آبیک بیان کرد: دومین اشتباه القاکننده به اذهان عمومی این است که اگر با آمریکا سازش کنیم تمام مشکلات کشور حل می‌شود که این گفته عوامل وابسته به آمریکا و برخی از نفس‌افتاده‎‌ها و دنیاطلب‌ها است.

موسوی افزود: برای اشتباه بودن القای مذکور 10 تا 15 دلیل می‌توان ذکر کرد که آخرین آن برجام است که به زور می‌خواهند به مردم بقولانند که برجام خوب است.

وی با اشاره به اینکه برخی از دیپلمات‌های کشور اذعان کرده‌اند که تحریم‌ها فقط از روی کاغذ برداشته شده، نتیجه برجام تقریبا هیچ است و امریکا کارشکنی کرده است

خطیب جمعه شهر آبیک اضافه کرد: آمریکا عهدشکن، دغلباز، دروغگو، از پشت خنجرزن و دچار بحران شدید سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اخلاقی است، خودش  در حل مشکلات خود عاجز مانده چگونه می‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

موسوی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا، سیطره آمریکا از غرب آسیا برچیده شده است.

وی داعش را  دست‌پخت آمریکا برای حفظ اسرائیل دانست و گفت: یکی از دولتمردان اذعان کرده که داعش محصول سیاست سرکوبگرانه عراق است یعنی همان دعاوی و گفتار اوباما را تکرار کرد که بر خلاف واقعیت در تیر ماه 93 گفته بود: ظهور داعش محصول سیاست سرکوب و فرقه‌گرایی دولت عراق است.

امام جمعه شهر آبیک افزود: اگر فرض کنیم داعش محصول سیاست سرکوبگرانه عراق است، پس داعش در سوریه، یمن، لیبی، پاکستان و افغانستان چکار می‌کند.

موسوی ادامه داد: هیلاری کلینتون در کتاب خاطرات خود آورده که ما داعش را ایجاد کردیم و ترامپ رئیس‌جمهور جدید امریکا هم کلینتون را مادر داعش ذکر کرده است.

موسوی اضافه کرد: سازش، کرنش و انفعال در برابر آمریکا نسخه وابسته‌ها، از نفس‌افتاده‌ها و دنیاطلب‌ها است که طبق منطق قرآن کریم، چنین افرادی سقوط کرده و پَست شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: زمزمه‌هایی مبنی بر افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در کشور به گوش می‌رسد که باید گفت مرکز باجگیری به غربی‌ها و جاسوس‌خانه خواهد بود.

موسوی گفت: امام حسین (ع) در روز عاشورا دو سخنرانی بلندی داشت که در 2 هیأت روحانی و نظامی به سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به خطاب امام حسین (ع) به مردم در روز عاشورا افزود: نَسَب شناسی کنید و مرا بشناسید، سپس به خود آیید و خود را مورد ملامت و عتاب قرار دهید.

خطیب جمعه شهر آبیک ادامه داد: امام حسین (ع) در ادامه فرمود: آیا فرمایشات جدم را درباره ما نشنیده‌اید که ما را آقا و سرور جوانان بهشت بیان کرده‌اند.

موسوی با بیان اینکه امام حسین (ع) مردم را به رشد، تعالی، ترقی و بهشت دعوت کرد و فرمود که «شکم‌های شما از لقمه های حرام پرشده است، اضافه کرد: مصداق این مهم در جامعه امروز ما به چشم می‌خورد و می‌توان به تقسیم بیت‌المال از سوی برخی افراد جامعه بدون اینکه خجالت‌زده و شرمنده باشند، اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار