در اولین روز کاری؛
فرماندار دهلران در نخستین روز کاری خود بر مزار شهدای گمنام این شهر حاضر شد و به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۳۲۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ 12 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛فرماندار جدید در اولین روز کاری خود به اتفاق امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان بر مزار شهدای گمنام دهلران حاضر شد و با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
 
وی در این آئین معنوی بر ضرورت ساماندهی یادمان شهدای گمنام شهر دهلران تاکید کرد و گفت: تلاش می شود مشکلات این یادمان اعم از روشنایی و ساماندهی آن حل شود.
 
امام جمعه دهلران نیز گفت: توجه به یادمان شهدای گمنام شهر دهلران و گلزار شهدای سید اکبر(ع) از موضوعاتی هستند که نیازمند توجه هستند.
 
حجت الاسلام سید محسن موسوی ضرورت ساماندهی گلزار شهدا یادآور شد و گفت: این مهم از در خواست هایی است که باید مد نظر باشد و با برنامه ریزی در دستور کار قرار گیرد.امام جمعه دهلران به اتفاق فرمانده سپاه با فرماندار جدید دهلران دیدار کردند.
 
** دیدار امام جمعه و فرماندار دهلران
به گزارش ایرنا،همچنین امام جمعه دهلران روز شنبه با فرماندار جدید این شهرستان دیدار و برای وی ارزوی موفقیت کرد.
 
حجت الاسلام سید محسن موسوی در این دیدار با ذکر سوابق دهلران در دفاع مقدس و ظرفیت های آن در حوزه های مختلف گفت:برنامه ریزی دقیق و اولویت بندی ارایه خدمات و تلاش در جهت رفع مشکلات از موضوعات مهمی است که نیازمند توجه جدی می باشد.
 
وی افزود: رسیدگی به مشکلات کشاورزان،تلاش و برنامه ریزی برای رفع مشکل بیکاری و توجه به زیرساخت های جاده ای در این شهرستان از ضرورت ها است.
 
وی بر ضرورت وحدت و همدلی تاکید کرد و افزود: در سایه وحدت و همدلی توسعه وپیشرفت حاصل می شود.
 
فرماندار دهلران نیز با اشاره به شناخت ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان و برنامه های لازم برای بهره گیری هرچه بیشتر از این ظرفیت ها گفت:متناسب با با شعار سال ، در جهت اقدام و عمل به مطالبات مردم و تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش می شود.
 
سید حسینعلی موسوی با اشاره به جمعیت شهری دهلران و توجه به عمران شهری افزود: تلاش در جهت جذب اعتبارات و بودجه های عمران شهری از موضوع های مهمی است که باید توسط متولیان به جد دنبال شود تا شاهد توسعه فضاهای سبز و المان شهری و ارایه خدمات بیشتر در حوزه عمران شهری به شهروندان باشیم.
 
وی با اشاره به نقش کارهای فرهنگی در معرفی ظرفیت های شهرستان تاکید کرد: همه باید تلاش کنند تا از ظرفیت های معنوی و فرهنگی شهرستان بیش از پیش استفاده و آهنگ توسعه در شهرستان شتاب گیرد.
 
فرماندار دهلران ضرورت تعامل و همکاری مدیران و دستگاه های شهرستان را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه شهرستان در سایه وحدت و تعامل،همکاری و همراهی مردم و مسئولان میسر است و این مهم باید مد نظر همه باشد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار