ویژه زائران اربعین؛
مدیرکل روابط عمومی استانداری قم گفت: زائرین اربعین حسینی(ع) سراسر کشور می‌توانند با تماس با شماره ۳۷۱۲۰ از وضعیت امکانات و خدمات ویژه اربعین در قم و عراق با خبر شوند.
کد خبر: ۳۲۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 15 November 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از استانداری قم، سیدرضا طباطبایی با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای افزایش اطلاعات و آگاهی‌های زائرین اربعین حسینی در ستاد اربعین استان قم، اظهار کرد: در این راستا سامانه اطلاع رسانی مردمی مرکز توسعه زیارت به شماره ۳۷۱۲۰ در استان قم راه اندازی شده است.

وی با اشاره به امکان برقراری ارتباط سایر هموطنان با سامانه ۳۷۱۲۰ گفت: برای ارتباط با این سامانه از بیرون از استان قم، باید کد ۰۲۵ شماره گیری شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم همچنین به اطلاعات قابل دریافت در این سامانه اشاره و تصریح کرد: زائرین از طریق تماس با این سامانه تلفنی می‌توانند از آخرین وضعیت و ظرفیت‌های اسکان، حمل و نقل، پارکینگ‌ها، دفاتر ویزا، امکانات میزبانی و دیگرمسائل مرتبط با خدمات ویژه زائرین در استان قم، مرز مهران و شهرهای زائر پذیر کربلا، نجف و کاظمین کسب اطلاعات کنند.

طباطبایی با اشاره به این که سفر به عتبات عالیات فقط با داشتن روادید و ویزا امکان‌پذیر است، از زائران اربعین خواست تا از انجام سفر به صورت غیر مجاز و بدون ویزا خودداری کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار