رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: با وجود سنگ اندازی‌های برخی‌ها ،دانشگاه آزاد به مسیر پیشرفت خود ادامه می دهد.
کد خبر: ۳۲۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 16 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛دکتر نوذر قنبری گفت: دانشگاه آزاداسلامی یکی از نهادهایی است که پس از انقلاب در توزیع توسعه به عنوان یکی از آرمان های انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته و به افرادی که در مناطق محروم هستند خدمت رسانی کرده است. 

 وی ادامه داد: هرچند متاسفانه عده ای در راه توسعه دانشگاه آزاد اسلامی سنگ اندازی می کنند، اما مسئولان دانشگاه با قدرت به راه خود ادامه می دهند.

 قنبری در ادامه با ارائه گزارشی در خصوص وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: در سطح استان کرمانشاه 94هزار دانشجو داریم که از این تعداد 31هزار دانشجو در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیلند.

 وی خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر در آموزش عالی استان نقش بسیار خوبی ایفا کرده ایم و در زمینه تحصیلات تکمیلی تعداد رشته ها را افزایش داده ایم.

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: درخصوص رشته های پزشکی و پرستاری اقدامات خوبی داشته ایم. در زمینه پژوهش نیز دستاوردهایی کسب کرده ایم و در این زمینه ظرفیت خوبی داریم.

 قنبری اظهارکرد: 27 تفاهم نامه با دستگاه های مختلف به امضا رسانده ایم که نشان دهنده این است که تا چه حد توانسته ایم با این دستگاه ها ارتباط بر قرار کنیم. در زمینه کارهای فرهنگی نیز خوب عمل کرده ایم و سعی کرده ایم در سطح استان از رقبا جلوتر باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار