دبیر حزب موتلفه خراسان رضوی
دبیر حزب موتلفه خراسان رضوی گفت: اگر دولت ها درست عمل کنند و به فکر مردم و محرومان باشند و مشکلات آنان را کاهش دهند مردم هم به نظام خوش بین تر می شوند.
کد خبر: ۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵ 07 February 2015

به گزارش تابناک،محمدجواد آرین‌منش اظهار کرد:مشارکت‌ مردم در عرصه اقتصاد و در سیاست‌های اصل 44 موفقیت‌امیز نبوده و در نیمه راه قرار داریم.

آرین منش با اشاره به این که ما در حوزه های فرهنگی و آموزشی نیز در نیمه های راه قرار داریم، تصریح کرد: هنوز فرهنگ غرب در کشور ما وجود دارد که تلاش هایی هم صورت گرفت تا نسل امروز در حوزه فرهنگ، به آرمانهای انقلاب وفادار باشند. اما ما باید صادقانه با آنان سخن بگوییم و راه های رفته و نرفته انقلاب اسلامی ایران را برایشان بازگو کنیم.

نماینده مردم مشهد در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید کم و کاستی هایمان را به نسل جوان بگوییم و برای آشنا کردن آنان با ارمان های امام از شعارزدگی پرهیز کنیم. طوری صحبت نکنیم که انگار بهشت را تحویل آنان دادیم، آنها باید بدانند برخی کارهای انجام شده داریم اما راه نرفته زیاد است که می توانیم این راه را با صداقت و بیان واقعیت ها به نسل امروز منتقل کنیم.

دبیر حزب موتلفه در خراسان رضوی ایمان و اعتقادات مردم به اسلام و انقلاب، مشارکت و حضور آنان در صحنه و نقش بی بدیل رهبری و ولایت فقیه را سه عامل تعیین کننده در پیروزی انقلاب دانست و ادامه داد: اگر هر کدام از این سه عنصر غایب باشند انقلاب ما دچار مشکل خواهد شد، اختلاف نظر میان مسئولین باعث رسوخ در صفوف مردم می‌شود و طرح مسائل اختلاقی میان آنها آسیب‌رسان است و ما را از حرکت باز می دارد.

وی نقش نخبگان را نقش مهم و بی بدیل دانست و افزود: اگر دولت ها درست عمل کنند و به فکر مردم و محرومان باشند و مشکلات آنان را کاهش دهند مردم هم به نظام خوش بین تر می شوند و در صحنه هایی انقلابی همچون راهپیمایی ها حضور پرشورتری خواهند داشت.

آرین منش درخصوص غایبان عرصه‌های عمومی جامعه همچون انتخابات و راهپیمایی‌ها اظهار کرد: این افراد نباید مسائل را نسبی ببیند، همه مشکلات کشور در مدت زمان کوتاهی مرتفع نمی‌شود، این مشکلات با نیامدن‌ها حل نمی‌شود، حضور در صحنه‌های عمومی حقی است که باید از آن استفاده شود و مردم باید با حضور خود پیامشان را به مسوولین منتقل کنند، با کنار کشیدن و نیامدن‌ها مشکلات کشور حل نخواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار