فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سال گذشته بیش از 20 تن انواع مواد مخدر کشف و بیش از 50 باند تهیه و توزیع مواد افیونی در خراسان رضوی شناسایی و منهدم شدند.
کد خبر: ۳۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱ 09 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی بهمن امیری‌مقدم در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه با تلاش عوامل انتظامی در سطح استان امروز شاهد توسعه امنیت پایدار در سطح مرزها و شهرهای مختلف هستیم، اظهار داشت: با تلاش بی‌وقفه عوامل انتظامی در خراسان رضوی سال گذشته بیش از 20 تن انواع مواد مخدر کشف و بیش از 50 باند تهیه و توزیع مواد افیونی شناسایی و منهدم شدند.

وی با بیان اینکه بیش از 10 تن از مواد مخدر کشف شده در استان متعلق به مناطقی است که با اطلاع مردم شناسایی و کشف شده است، تصریح کرد: به جرأت می‌توان گفت اجرای طرح جمع‌آوری معتادین، افراد پرخطر و فروشندگان خرد و انهدام باندهای کلان مواد مخدر در استان از اقدامات بی‌نظیری است که سبب افزایش سطح رضایتمندی مردم از ناجا و کاهش میزان جرائم در این حوزه شده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه امروز استان خراسان رضوی با کاهش جدی در حوزه جرائم خشن روبه‌رو است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه خراسان رضوی به امن‌ترین استان کشور تبدیل شده و در طول سال گذشته فقط دو مورد جرم خشن داشتیم که متهمان آن نیز شناسایی و تحویل قانون شدند.

وی با بیان اینکه هر گونه جرم خشن در استان در مدت کوتاهی شناسایی و متهمان تحویل قانون می‌شوند خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که بتوانیم میزان جرائم خشن را در سطح استان به صفر برسانیم و این مسئله در سایه تعامل و مشارکت مردم با نیروی انتظامی محقق می‌شود.

امیری‌مقدم با اشاره به اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در سطح کشور و استان از ابتدای امسال یادآور شد: این طرح‌ها در دو حوزه عمومی و تخصصی در یگان‌های مختلف پلیس اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه این نیرو در زمینه برخورد با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد داشت افزود: خوشبختانه از ابتدای امسال طرح انضباط ترافیکی از زیر شاخه‌های طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی در سطح استان اجرایی شده که امیدواریم تا پایان سال با اجرای طرح‌های همچون پیشگیری، آگاهی و فتا بتوانیم میزان رضایتمندی مردم را افزایش دهیم.

وی با اشاره به تهیه بسته امنیتی ویژه بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری برای نخستین‌بار در کشور عنوان کرد: تهیه این بسته توسط کارشناسان و عوامل انتظامی استان صورت گرفته که خوشبختانه طرح مورد تایید در ستاد کل فرماندهی انتظامی ناجا قرار گرفته و امروز در سطح بانک‌های کل کشور در حال اجراست.

امیری‌مقدم با بیان اینکه تهیه این بسته و تایید آن برای استان خراسان رضوی یک افتخار بزرگ است، گفت: امروز خراسان رضوی به عنوان استان امن برای زائران و شهروندان آن و استانی ناامن برای اشرار و جنایتکاران شناخته می‌شود که موضوع برای ما جای خرسندی دارد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به تامین تجهیزات مورد نیاز واحدهای انتظامی استان نیز خاطرنشان کرد: با توجه به دستور ویژه رهبری معظم انقلاب، در فرماندهی انتظامی استان پیش‌بینی‌های لازم برای تامین تجیهزات در شهرستان را کرده‌ایم که این امکانات از طریق مرکز به صورت متمرکز و از طریق برخی شرکت‌های داخلی در سه حوزه تامین امکانات خودرویی، نوسازی، بازسازی و ساخت و سازها انجام می‌شود.

وی با اشاره به مطالبات مردم داورزن در زمینه استقرار فرماندهی انتظامی در این شهرستان گفت: متاسفانه شهرستان داورزن در حوزه زیرساخت‌ها دارای ضعف‌های مهمی است و عدم استقرار فرماندهی انتظامی در این شهرستان به همین دلیل است.

فرمانده انتظامی سبزوار با بیان اینکه متاسفانه ما یک ریال اعتبار برای ساخت ساختمان این فرماندهی از سازمان‌های بالادستی دریافت نکرده‌ایم افزود: امیدواریم با کمک فرماندار و اختصاص اعتبارات لازم با ساخت این مجموعه بتوانیم تا پایان امسال فرماندهی انتظامی را در این شهرستان مستقر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار